söndag 26 januari 2014

Sol och shopping



Igår sken solen in genom våra stora fönster och den lille röd vita katten njöt!
 



 
Själv gav jag mig av på ett spännande fotouppdrag, därefter en sväng till Gekås ... vilket nästan
 alltid blir mer saker ner i vagnen än planerat *haha* Tänk att det finns så mycket "måste saker".
 Sonen och dottern var såklart nöjda! Idag har tvättstugan fått en make over, inget märkvärdigt
men ren torr tvätt byttes mot rena blöta kläder. Medan tvättmaskinen jobbat, så har bilder gått
genom lite redigering. Nu ska jag och vår crosstrainer se ett avsnitt av Prodjekt Runway!

Tusen tack för hjälpen med mitt problem i förra inlägget, tror kanske jag funnit svaret, tiden
får utvisa.
 
Ha en fortsatt skön söndag!
 
kram kram Malin
 
 




7 kommentarer:

Home2tiny sa...

Jag var också på Gekås igår, synd att vi missade varann....Vilken mysmisse. Kramisar Tina

Ninelin sa...

Tänk att där har jag aldrig varit, än.

Fin kisse :-)

Kram N

Queen of Kammebornia sa...

Fina kissen! De älskar värme lika mycket som jag :) Kram!

HönaPöna sa...

så söta bilder... låter som en trevlig utflykt det där!

majamyra | It´s all about the details sa...

Funderar på en busstripp till Gekås i vår med ett par vänner.
LJuvliga kissekattfoton!
/Lisa

Flower of Fame sa...

Visst har de mycket måste saker på gekås. Hi hi. Så söt den sista bilden är. Helt underbar. Ha en fin kväll Kram Pernilla

The Place To Be sa...

Har aldrig varit på Gekås. Om jag skulle dit skulle det få bli någon gång när det inte är för mycket folk tror jag :-).

Jättefina bilder! Kram