fredag 21 februari 2014

Helt ny!







Idag var jag och fotade lilla Novalie som är nio dagar idag. En helt underbar liten tjej som lät mig hålla på en bra stund. 
Hon var så nyfiken och bara låg där först och såg på mig. Så fick hon lite mat och somnade sött och ingen aning om att jag 
knäppte bilder i full fart. Jag prova lite olika pannband och hon bara sov. Men det är klart, när jag till slut vände henne om 
och hon vaknade såg hon på mig med sina fina ögon, med ett ansikte som var så rent och mjukt och som blev attackerat av 
den ena gäspen efter den andra. Men inte ett ljud hon sa. Blivande fotomodell tror jag minsann. Åh så mysigt!!!  Jag har 
världens bästa jobb!!!









Imorgon väntar ett annat spännande uppdrag. 

kram kram Malin




5 kommentarer:

HönaPöna sa...

men, vilka underbart ljuvliga bilder... förstår att du gillar ditt jobb! :-)

Villa Ell sa...

Asså dom goa kinderna och vecken!! Så
Söt!
Trevlig helg
Kram Sandra

Melody and M.E sa...

Ljuvligt… vilka underbara foton på en underbar liten tös. Grattis till det jobbet!
Kram M.E

Flower of Fame sa...

Så underbara foton.man blir så glad när man ser dem. Ha en fin kväll Kram Pernilla

Helén i Vilrummet sa...

Men så söt!
Och vilka underbara bilder!
Kram Helén