onsdag 4 september 2013

Spår


Det är spår av morgondimman.
 
 
 
 
 
 
Som så många andra bilder som jag tar innefattar det lite vatten. Ibland blir jag lite full i skratt när jag ser på bilder jag tar och inser att jag helt omedvetet väljer vatten och vattenblänk allt för ofta. Men, ni får säga till om ni tröttnar :) Jag har inte gjort det än tydligen *haha* Idag blir det jobb och sen hem till en superförkyld liten tjej. Här hemma är vi tre som känner av att hösten kommit, men bara en som är sängliggande. Har hösten gripit tag i era näsor också?
 
kram kram Malin
 
 



8 kommentarer:

Carina sa...

Tröttnar inte på dina bilder med vatten. Så vackra!

Hoppas dottern piggnar på sig och att ni andra håller er friska. Kram Carina

Malin - Stjärnflocka sa...

Hur skulle man kunna tröttna på dina vackra bilder?!?
Hoppas ni får en bra dag!
Kram

Le petit jardin sa...

Nä, dina bilder blir man aldrig trött av, man får inspiration. Själv har jag förkärlek till rost och gamla tågspår

Kram kajsa

HönaPöna sa...

Vilka vackra bilder...!
Här ligger jag i feber och förkylning idag, men övriga familjen är friska och på språng. Det kryllar av snoriga näsor och feberbarn på min förskola för tillfället, så det kanske inte är så konstigt visserligen!
Önskar dej en fin dag!

majamyra | tired parents and happy kids lives here sa...

japp, i dotterns näsa :)

Superfina foton!

Flower of Fame sa...

Du tar jätte fina bilder. Trots det är vatten. Gör ingenting alls. Hoppas ni snart blir friska. Kram Pernilla

jennie sa...

Underbara foton, skulle aldrig kunna tröttna på dem :) Vatten är ju fantastiskt! Både i målningar och foto ;)

Har inte känt av hösten än, men så är jag ju mest inne och vilar kroppen med :)

Tack! Vi är så glada för Fluffington :)

Ha en fin onsdagskväll med mycket vila och ompysslande av lilltjejen

<3 Jennie

Ninelin - we remember moments sa...

Vackra!
Börjar känna av något i halsen, håller tummar att det går över till i morgon. kram N