lördag 23 november 2013

Lördagar är bra härliga

 
 


 
Pigg och glad, men med lite lite öm hals och whiskyröst for jag till Varberg för en lunch. Dit
kom Tina och gjorde mig sällskap. En väldigt trevlig eftermiddag fick jag med en massa prat
och skratt. Bloggvärlden är full av fina människor! Tack Tina för en underbar eftermiddag!
 
Mignons fisksoppa och fika (som ni får se imorgon) gjorde stunden ännu bättre! Men det var
svårfotat där... fullt med folk hela tiden :)
 
 
 



 
När jag kom hem satte Wilma igång och baka, så nu sitter jag här och skriver till er. Köket
fylls av en underbar doft av "Julbanankaka" :) Kan man ha det bättre?!!
 
 
kram kram Malin


6 kommentarer:

Home2tiny sa...

Men vilka fina bilder du tog o tack fär det finaste sällskapet, har redan sagt till Mr C att vi måste dit o äta fisksoppan snart igen. Kramisar Tina

Pia sa...

Men du, då har du ju varit på hemmaplan för en annan :) Det är vårt stammisfik, stans definitivt bästa!
Ha en finfin kväll!
Kram

Husbilen Tuzzen sa...

Å vad mysigt med en fika med en bloggvän!
Ser ut som ni varit på ett riktigt mysigt ställe.
Kram Helén

Malin - Stjärnflocka sa...

Prat, skratt och fika... Nej det blir inte bättre! Så doften av nybakat också :)
Jag ska stappla ner till soffan och titta å så mycket bättre nu.
Kram Malin

HönaPöna sa...

Låter som en alldeles härlig dag...!

Flower of Fame sa...

Så mysigt fik. Härligt med en dotter som bakar och står i. Ha en fin kväll Kram Pernilla