tisdag 31 december 2013

Dark Angel





 
Igår lekte jag loss med kameran och min jättevackra modell var såklart bättre än bäst :)







 
 
Idag har även jag svart och guld på mig. Det är ju nyår! och oj vad det här året har gått fort...
i alla fall i mitt liv :) Men det har varit ett bra år och jag ser med spänning fram emot ett 2014!
Det finns många önskemål och drömmar för det här året, så det är väl bara att jobba för att de
blir verklighet! Ett stort tack till alla er som kikar in här och jag önskar er alla ett fantastiskt slut
på det här året och en ännu bättre start på nästa!








kram till er!
 
Malin

7 kommentarer:

majamyra | tired parents and happy kids lives here sa...

Detsamma! GOtt nytt 2014!
Vacker bild den där sista tycker jag .
Lisa

Home2tiny sa...

Såååå läckra bilder, du är bara bäst vännen. Gott Nytt År. Kramisar Tina

Melody and M.E sa...

Kan bara hålla med Tina, vilka läckra bilder!
Önskar dig en gord fortsättning på det Nya året!
Kram M.E

Flower of Fame sa...

Så vackra bilder. Ser fram emot många fina bilder av dig nu 2014. Ha gott nytt år Kram Pernilla

Bara Sara sa...

Wow vilka bilder så himla häftigt!
Önskar även dig en bra start på det nystartade 2014!
Kram Sara

Maria O. sa...

Vilka häftiga bilder! Gillar verkligen den där din modell blåser guldglitter :)
Kram Maria

Malin - Stjärnflocka sa...

Helt ljuvliga bilder!!!
Blir lite avis ;)
Kram Malin