fredag 31 januari 2014

Släng eller spara...

 
 

Modellen är min dotter Wilma
 
 
Jag tar alltid mååånga bilder, sorterar med hjälp av Photoshop Elements fram de som jag tycker
är bäst... men sen. Jag glömmer alltid att slänga de som jag inte vill ha. Så idag har jag och
papperskorgen haft lite samarbeta och det har kastats bilder för fullt :) Självklart har jag även
kollat så allt som faktiskt ska sparas finns på flera ställen.
 
Mitt bland alla bilder fann jag den här. Det var från i somras och är tagen i en övergiven
lagerbyggnad... mitt absoluta favoritställe. Tegelbruket i Halmstad. Önskar såå att jag hade
haft pengar att köpa stället... tyvärr skall det rivas (om det inte redan är klart) Inte förrän jag var
där visste jag att man faktiskt kan bli kär i en plats *hihi* Nå ja, jag fick några bilder därifrån
och imorgon skall jag kika på de andra jag helt glömt av att jag hade *ler*
 
 
Ha en riktigt fin kväll.
 
kram kram Malin
 
 
 

7 kommentarer:

Bara Sara sa...

Jättemysig bild på ditt W!! Kram Sara

Husbilen Tuzzen sa...

Ja, nog har man rätt många bilder. Tyvärr har jag inget bra system för att spara dom. Kanske ska kika på Photoshop Elements.
En underbar bild har du här i alla fall, en som ska sparas :-).
Kram Helén

Flower of Fame sa...

Så vacker bild på din dotter. Ha en fin kväll Kram Pernilla

Yohanna - Fotograf i Hälsingland sa...

Vilken jättefin bild! Och att rensa bland sina bilder behöver man verkligen göra emellanåt, jag tycker att jag rensar mest hela tiden men det blir bara mer och mer ändå :P Haha.

Johanna | Tillvaron.se sa...

Ja usch ja. Jag är alldeles för dålig på att slänga bilder, så diverse diskar här hemma är fulla med 60% skräp dessvärre. En dag ska jag gå igenom det. Bara inte idag :)

Maria O. sa...

Underbar bild! Jag har bestämt mig att från och med nu rensa undan bilder efter hand. Det tar så himla lång tid att gå igenom alla bildmappar efteråt.
Kram Maria

The Place To Be sa...

Ja visst är det lätt att glömma bort sorterandet.Men man får ta lite i taget :-).

Kram Malin