fredag 21 februari 2014

Helt ny!







Idag var jag och fotade lilla Novalie som är nio dagar idag. En helt underbar liten tjej som lät mig hålla på en bra stund. 
Hon var så nyfiken och bara låg där först och såg på mig. Så fick hon lite mat och somnade sött och ingen aning om att jag 
knäppte bilder i full fart. Jag prova lite olika pannband och hon bara sov. Men det är klart, när jag till slut vände henne om 
och hon vaknade såg hon på mig med sina fina ögon, med ett ansikte som var så rent och mjukt och som blev attackerat av 
den ena gäspen efter den andra. Men inte ett ljud hon sa. Blivande fotomodell tror jag minsann. Åh så mysigt!!!  Jag har 
världens bästa jobb!!!









Imorgon väntar ett annat spännande uppdrag. 

kram kram Malin




7 kommentarer:

HönaPöna sa...

men, vilka underbart ljuvliga bilder... förstår att du gillar ditt jobb! :-)

Villa Ell sa...

Asså dom goa kinderna och vecken!! Så
Söt!
Trevlig helg
Kram Sandra

Melody and M.E sa...

Ljuvligt… vilka underbara foton på en underbar liten tös. Grattis till det jobbet!
Kram M.E

Flower of Fame sa...

Så underbara foton.man blir så glad när man ser dem. Ha en fin kväll Kram Pernilla

Husbilen Tuzzen sa...

Men så söt!
Och vilka underbara bilder!
Kram Helén

Viorica Dăncilă sa...

Jag läste en kommentar online från en USA-baserad journalist avslöjar hur hon hittar en pojkvän (Mr.Right) 2 månader efter att hennes ex pojkvän bröt upp.
Jag skickar ett e-postmeddelande för att kontakta samma Dr. Amiso eftersom jag har dessa kraftfulla avsikter att saker kommer att fungera för mig, jag trodde på vittnesmål är bevis i verkligheten. Jag insåg att det här skulle vara bra att dela här eftersom jag vet att det kommer att inspirera andra också.
lyckligtvis för mig kom jag över Dr. Amiso e-postkontakt i ett blogginlägg. I dag vittnar jag med glädje och lycka till världen ... detta är ett av de mest glada ögonblicken i mitt liv. Dr.Amiso den storslagna kärleks-stavningen, startade en trollformel för min räkning för att återhämta min ex-man med sin trollformel och magi.
Jag är gift i över 6 år och det var så hemskt eftersom min man verkligen fuskade på mig och letade efter en skilsmässa, vi blev uppdelade för 3 månader sedan och vi kom tillbaka igen efter så mycket tiggeri med trevliga gåvor av kärlek.
Jag älskar min man så mycket. Jag kunde inte ha gjort någonting för att skada honom eller få honom att måla sig illa längre ... jag ville bara att han skulle älska mig för alltid. idag lever vi båda lyckligt tillsammans. Jag älskar honom så mycket. Min poäng är att han var min första kärlek (åtminstone det är som det känns).
Jag är glad och tacksam för den här stora mannen. Först hade jag rädsla för tvivel, men jag försöker och det fungerar till mitt bästa. Jag är säker på att det här fungerar också, 100% säker.
kontakta honom via hans personliga amail {herbalisthome01 @ gmail. com}
han har befogenheter att lösa följande relationsfrågor;
* Love Spells Win-Back Ex-älskare och bär ditt eget barn.
* Magi för framgång och marknadsföring
* lycklig charm - BUSINESS STAR och fri från kidnaper eller assasinating.
* avdelningar - SKYDDSHAK, och lång livslängd.
* förbannelseupplösning, fettförbränning och bantning.
* spirituell rening, Penis och bröstförstoring.
* fertilitetsmagi - FRUITS OF WOMEN
* dekret magi, STAV LOTTERI & VINN-SPEL STAV
Internet hjälper verkligen mycket med att ge en snabb och brådskande lösning på livsproblem. herbalisthome01 @ gmail. com

Unknown sa...

This way my partner Wesley Virgin's tale launches with this shocking and controversial VIDEO.

You see, Wesley was in the army-and soon after leaving-he unveiled hidden, "mind control" tactics that the CIA and others used to get whatever they want.

As it turns out, these are the EXACT same methods tons of celebrities (notably those who "come out of nowhere") and top business people used to become rich and famous.

You probably know that you use less than 10% of your brain.

That's really because the majority of your BRAINPOWER is UNCONSCIOUS.

Maybe this thought has even taken place INSIDE your very own mind... as it did in my good friend Wesley Virgin's mind 7 years ago, while riding an unlicensed, beat-up garbage bucket of a car without a driver's license and with $3 in his bank account.

"I'm very fed up with going through life check to check! Why can't I become successful?"

You've been a part of those those types of questions, am I right?

Your own success story is waiting to start. You just need to take a leap of faith in YOURSELF.

Learn How To Become A MILLIONAIRE Fast