söndag 9 februari 2014

liv!





 
 
I flera dagar har de suttit och gjort jättefina armband, nu går de att köpa i deras webbshop.
Det är såklart företaget For Life som jag vill slå ett slag för :) De drar in pengar till
Canserforskning, Canserfonden. Så kika in på deras shop och stöd deras verksamhet.
 
 





 






Lite sne blir jag då bilderna fortfarande har en gråton :P Men vill ni kika på hur de egentligen
ser ut så kika in på min hemsida. Jag har fixat till lite där idag :)  frokenfoto.se
 
 
kram kram Malin
 
 
 
 


5 kommentarer:

HönaPöna sa...

fina små färgklickar... med bra budskap. Gillar!

Ninelin sa...

Färgstarkt budskap :-)

Kram N

Bara Sara sa...

Älskar de där pärlorna med bokstäver och siffror! Finns ås mycket att göra med dem! Kram Sara

Maria-Snickaregården sa...

De armbanden gillar jag bättre än de som florerat under hösten. Gillar att förespråka för än emot.
Ska kika in på hemsidan.
Kram Maria

Flower of Fame sa...

Så fina armband. Deras syfte är bra. Ha en fin kväll Kram Pernilla