onsdag 11 december 2013

En helg att minnas

 
Resan till Stockholm var helt underbar!!! Att sitta fyra timmar på ett tåg med min dotter är allt
annat än tråkigt :) Jag bara måste rekommendera Blå Tåget som går mellan Göteborg och
Stockholm. Jättefint!!! Vi åkte det på vägen upp och vanligt Sj interrail på vägen hem... stooor
 skillnad!!! Att sedan spendera helgen med min coola och otroligt roliga lillasyster (22år) ... ja,
vad skall man säg. En helg att minnas! Lite shopping, gamla stan skulle ses såklart och så drog
jag runt dem på slottet också *haha* Kanske inte deras favoritplats den här helgen, men det är
sånt där man bara måste ha gjort någon gång... den gången var i helgen! Sen bar det hem till
henne där vi bara satt och myste med god mat och många skratt! Verkligen en helg att minnas!
Tack lillasyster E!
 
 
Gamla stan Stockholm, en av alla urfina gränder



Taket inne i slottet är fantastiskt!


 
Väl hemma blev det kortspel framför brasan och så hade bästa sonen gjort äpplen av marsipan.
Inte bara snygga... goda också *ler*
 


 
 
 
Kram kram Malin
 
 


9 kommentarer:

Karin sa...

Stockholm är aldrig fel :)Karin

Ninelin sa...

Låter som en toppenhelg.

Trots att jag har så nära. . . så var det länge sen jag besökte Gamla Stan.

Kram N

Malin - Stjärnflocka sa...

Åh så mysigt!!!
Ha en fin dag!
Kram Malin

Ananas sa...

Låter jättemysigt! Och ser mysigt ut på bilderna :)

åse sa...

Härliga bilder från vår vackra huvudstad. Kram

Flower of Fame sa...

Tänkte direkt . Det måste vara gamla stan. Där är så vackert. Kul ni hade det bra. Ha en fin kväll Kram Pernilla

Villa Ell sa...

Så kreativ och duktig din son är!
Vilken härlig helg i Sthlm! Miljöombyte gör gott...
Kram Sandra

Home2tiny sa...

Härligt att helgen blev så lyckad, en riktig mysig mor o dotterhelg. Kramisar Tina

Husbilen Tuzzen sa...

Vilken mysig helg!
Vackra bilder som vanligt.
Kram Helén