måndag 23 december 2013

God Jul

 
 
God Jul till er!
 
Gjorde det sista idag till årets juldukning ... förutom städa, gör köttbullar, tvätta och ta hand
 om den envisa förkylning som huggit klorna i mig. Natur och lite spets blir det :)
 
Hemgjorda servetthållare av loppisfynd är en självklarhet :)
Spetsduk och nyinköpta såsskedar med ljushållare i silver... från R.O.O.M såklart!
 
Dukar i tre lager där hårt som säckväv och soft som spets möte. Me like! Så lite natur på bordet också.
 
Apelsin, kanel och stjärnanis ... det är jul!
 
 
Så med det är allt klart, bara att luta sig tillbaka och njuta av morgondagens julafton.
Hoppas ni får en helt underbar julhelg!
 
kram kram Malin
 
 


7 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Så fint du har dukat. Jag ska strax duka mitt. Ha en härlig julafton Kram Pernilla

Karin sa...

God Jul kram, Karin

HönaPöna sa...

å, så fint! Stor julkram till dej!

Maria O. sa...

Vilken vacker dukning! Snyggt med tre lager dukar.
Önskar dig en riktigt fin jul min vän!
Kram Maria

Ps.Tror att jag har lite att bubbla kring med dig så det kan hända att det kommer ett mejl snart.

Marie sa...

God fortsättning till er
kramar

Hemma på Sjuan sa...

Så vacker dukning! Hoppas du haft en fin jul och God fortsättning, kram Suss

Husbilen Tuzzen sa...

Å så vackra ljushållare! Och så fint du har dukat! Maten smakar extra bra då. Jag hoppas du haft en underbar jul.
Kram Helén