måndag 9 december 2013

En stund i solen

 
Storstad i all ära, men hemma är ändå bäst! Tog mig en promenad ut i skogen och lyckliga
jag gick just när solen behagade titta fram. Det var som små juveler på grenarna. Överallt
såg jag frusna droppar på grenarna. När solen sken var det nästan magiskt :) Det var inte lätt
att fånga den känslan, men fint var det. Någon timme senare var solen borta.
 
 
 
Idag har jag haft en riktig mysdag... bara jag och tvättmaskinen! Älskar verkligen att vara
ledig på måndagar!!! Nu blir det lite läxläsning. Ha det gott!
 
kram kram Malin
 
 
 
 
 
 
 
 


6 kommentarer:

Maria sa...

Att komma hem är en alldeles fantastisk känsla! Välkommen hem!

HönaPöna sa...

vilken underbar bild...!
Jag är ju ledig varannan måndag och det är kanon, känns som en extra mysdag. Dessutom känns alltid söndagskvällen som lördag eftersom mannen är ledig också, helt perfekt!

Flower of Fame sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Flower of Fame sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Flower of Fame sa...

Visst är det borta bra men hemma bäst. Härligt att ha en hemma dag. Ha en fin kväll Kram Pernilla

Malin - Stjärnflocka sa...

Så ljuvligt!!! Längtar så efter skogspromenader.
Ha en fin kväll!
Kram Malin