måndag 2 december 2013

Måndag igen




Helgen gick i rasande fart och alla mina inplanerade datastunder blev inställda p g a spontana
trevligheter :) I lördags blev det storstäd och såklart gjorde vi lite advent här hemma. Sen fick
vi besök som stannade ända tills jag lade huvudet på kudden. Men på söndagen hade jag i alla
fall planerat att det skulle bli ett inlägg och en bloggpromenad. En inplanerad resa till vår
vackra huvudstad på fredag fick mig att inse att jag behövde shoppa lite på söndagen. Jag tog
sonen till den bästa butiken jag vet, Blomsterhuset i Bollebygd. Upptäckte denna guldgruva för
två år sedan och den är fortfarande bästa butiken "ever"! Såklart blev sonen också helt såld på den
och insåg att därifrån kommer man inte med ett litet kvitto :) Sagt och gjort, många julklappar
blev inköpta och vi fick en mysig stund. Ytterligare ett spontanbesök på eftermiddagen gjorde
att bloggtiden totalt försvann. *haha* Så kan det vara, men mysig helg hade vi i alla fall!








Ha en skön start på veckan!
 
Kram kram Malin
 



8 kommentarer:

Villa Ell sa...

Det spontana är ibland det bättre! Kanske värt ett besök i Bollebygd!

Kram Sandra

Home2tiny sa...

Det verkar vara en butik för mig, kanske dags för en tripp till Bollebygd (vad det nu ligger???). Kramisar Tina

HönaPöna sa...

vilka underbara bilder... härligt med sådana där mysiga utflykter!

Flower of Fame sa...

Så trevligt det ser ut. En butik jag hade gillat. Ha en fin kväll Kram Pernilla

Karin sa...

Ser ut som en butik där man lätt kunde vara en lååånga stund :) Ha det fint Karin

Ninelin sa...

Så mycket fint!

Kram N

Villa Frejas bokblogg sa...

Härligt med spontanbesök och så mycket härlig inspiration du bjuder på. Kram.

majamyra | tired parents and happy kids lives here sa...

Vilken rolig dag! Mysig butik också, gillade den turkosa hörnan :)
/Lisa