torsdag 12 december 2013

väldoftande fotostund

 
Igår satt jag och planerade helgens pyssel. Lista på vad som skulle köpas in gjordes och där i
skåpet hittade jag ett nytt paket stjärnanis. Åh vad jag tycker de är fina! Har ingen aning om vad
man skall ha dem till, men att lägga fram på bordet till jul tillhör min tradition. De fick bara
komma fram en liten stund, för jag mindes just hur bra jag mår då jag sitter och fotar. Det var ett
tag sedan jag tog mig tiden att göra det. Mmm, som meditation för mig, speciellt när jag lutar
mig nära och känner doften :)
 
 
 
Lite snö glitter på en spegel, pärlor och så stjärnanis såklart :)
 
 
 
Oj oj oj tiden går fort även denna veckan :) Men det går bra, här ligger vi i fas med alls som
skall göras. Inköp av klappar är så gott som klart. Hur har ni det?
 
 
Kram kram Malin
 
 


6 kommentarer:

åse sa...

men wao så vackra, här är vi också i fas och redo för julen och lite skön ledighet. Ha en fin torsdag. Kram till dig

HönaPöna sa...

vackra bilder... jag ligger nog i fas, så vitt jag vet! Och det känns ju skönt!
Härlig torsdag till dej, kram!

Razzy sa...

Stjärnanis är gott att använda till hemmagjord glögg :) en vacker liten skapelse som du fångat jättefint med kameran. Jag ligger i fas jag med har väl nån/några klappar kvar att fixa.

Hoppas du har en härlig torsdag.

Kram Eva

CreandoPhoto sa...

He, he, he...hur tror du att vi ligger till? Inte en klapp köpt. Och inte en present till dottern som fyller på tisdag. Och helgen tillbringas på fotojobb (med maken som assistent!)

Men det ska nog gå...:)

Fina bilder! Älskar också hur de ser ut, men vet inte vad de ska vara till förutom att lägga i adventsljusstaken :)

Kram Kram

Malin - Stjärnflocka sa...

Ja, de är så vackra! Jag har dem på mossan vid adventsljusen :)
Kram Malin

majamyra | tired parents and happy kids lives here sa...

Nej, alla klappar ej klara, men en del är det.
Trevlig kväll!
/Lisa