torsdag 19 december 2013

stor


 
En storebror
 
 
 
 

 
 
och här syns några av alla vita kuddar jag sydde på för ett tag sedan :)
 
Att vara storebror är stort. Speciellt när en fotograf kommer hem och man måste visa lillebror
hur det skall gå till *ler* Det fixade den här lille killen jättebra. Han fick hela familjen att
skratta. En annan sak som är stor är att ha uppvisning för sina föräldrar. Idag har sonen julfest
på skolan med skönsång för föräldrarna :) . Mysigt! Båda barnen längtar sååå till imorgon.
För imorgon vid lunch... jullov!!! Jag tror säkert att många av er har barn med samma längtan.
Själv har jag bara idag kvar att jobba och sen är jag långledig. Har ett pyssel som kräver lite
tid och tänk i mitt huvud *ler* Det har grott där länge nu och imorgon måste jag nog bara få ut
det!  Ha en riktigt fin dag!
 
kram kram Malin
 
 


6 kommentarer:

HönaPöna sa...

vilka fina bilder där bland de snygga kuddarna...!
Japp, nu är det inte många timmar kvar för barnen, själv har jag planeringsdag imorgon, men det ska nog gå att överleva!

Melody and M.E sa...

Härligt med jullov!
Vilka vackra foton du tagit (som vanligt).
Bodde vi närmare varandra skulle du få fotografera mina barnbarn!
Kram M.E

Flower of Fame sa...

Så fina foton på storebrorn. Ha en fin dag Kram Pernilla

Ninelin sa...

Härliga bilder du bjuder på :-)

Alla längtar efter jullov nu! Tror jag redan loggat ut, det sista sker per autopilot ;-)

Kram N

Malin - Stjärnflocka sa...

Härligt!!!
Ja, så är det! Massa saker som bara måste ut...
Ha en fin kväll!
I morgon.... Ja, då blir det jullov :)
Kram Malin

Maria O. sa...

Så fina bilder på storebror! Det syns att han tyckte det var roligt att ha en fotograf på besök :)
Kram Maria