fredag 27 december 2013

inte som jag tänkt mig

 
Efter en lång härlig julhelg var det äntligen skönt att få äta lite mindre sött, träna den ganska
slöa kroppen och bara vara. Idag har barnen stulit all min tid :) och jag som tänkte mig en
 bloggpromenad så där på eftermiddagen. Inte då. Barnen har fått smak på att vara tillsammans
hela dagen lång under julen och hade inte alls tänk att bloggen skulle få tid i mitt liv idag *ler*
Nu är det väl inte så att mina barn hela tiden får bestämma vad jag skall göra med min tid, men
den här mamman blir extra glad då barnen frågar om de kan få vara med och träna, laga mat och
 diska. Då skapas tid :) för vem kan tacka nej till det?
 
en pojke jag fotograferade lite före jul

 


Nu längtar jag till morgondagen, en mysdag till.
 
kram kram Malin
 
 
 
 
 
 


1 kommentar:

Husbilen Tuzzen sa...

Klart att barnen ska få tid med sin mamma om de vill. Det tar slut fortare än kvickt. Bloggvärlden finns ju kvar :)
Kram Helén