onsdag 20 november 2013

att använda tyg






 
Att använda sig av ett tunt vitt tyg tycker jag ger bilden drömmande känsla :) Här har jag
valt att låta hennes vackra ögon vara klara, vilket förstärker dem ytterligare. Jag har valt att
ta en liten bit tyg, sätter den över linsen och spänner fast dem med gummiband. Sen får du
samtidigt som du kikar på hur bilden blir, fixa till tyget lite så du får det där du vill ha det.
Lite knepigt är det till en början, men du kommer snart in i hur du skall göra.
 




 
Ha en riktigt fin mitt-i-veckan-dag :)
 
kram kram Malin
 


8 kommentarer:

HönaPöna sa...

ett tips som måste provas... ha en härlig dag!

Villa Frejas bokblogg sa...

Vilket roligt tips. Kram.

Ananas sa...

Wow, vad snyggt det blir! Tack för tipset :)

Flower of Fame sa...

Vilket roligt tips. Ser verkligen romantiskt och ljuvt ut på bilderna. En fin effekt. Tack för tipset. Ha en fin kväll Kram Pernilla

Johanna | Tillvaron.se sa...

Gud vilket spännande tips. Jag måste lära mig mer märker jag :) Jättefina bilder.

LillaMy sa...

Men gud vilket bra tips. Det måste jag testa en dag. Tack, tack:) Kramar.

Malin - Stjärnflocka sa...

Tack för tipset! det måste provas.
Kram

Pernilla sa...

Vilket bra och spännande tips, tackar!

Kram
Pernilla