söndag 24 november 2013

Fotoutmaning - Fika



Dagens tema hos Edith och jag och Mamma med ambitioner är Fika :)

 
Fika för mig är vardagslyx. En stund med en vän, trevligt sällskap, småsnacka, sitta lugnt
...gärna länge :) och njuta! Igår var Tina och jag i Varberg och efter den fantastiska fisk-
soppan vi åt blev det fika. Idag åker jag med barnen till Kungsbacka på ett snabbt besök,
men även för dem är fika lyx. Så jag kan gissa att Espresso house får ett besök *ler*
 
Kram kram Malin
 
 





8 kommentarer:

Hannis sa...

Jag älskar "kaffefika", klart jag inte säger nej till godsaker men kaffe av alla de slag är min favorit.

Ha en skön dag/Kramen Hannis

Malin - Stjärnflocka sa...

Vilket perfekt och vackert fika! :)
Ha en riktigt bra dag!
Kram Malin

åse sa...

Fika stunder är härliga, njutbara varje sekund. Ha en skön söndag. Kram

Villa Frejas bokblogg sa...

Vilken fin bild. Fikastunder som är så mysiga :) Kram.

Flower of Fame sa...

Så fin fikabild. Alltid mysigt med fika. Ha en fin söndag. Kram Pernilla

jennie sa...

Visst är fika underbart! Jag gillar verkligen espressohouse chai latte :)

Ha en fin söndag <3 Jennie

PS. tävling på bloggen om en härlig Lunafigur! :)

Arja sa...

Halloj!
Vilken fin fika bild du bjuder på!
Kram Arja

Maria O. sa...

Och ännu fler fina fikabilder, det gjorde du rätt i! Ser både gott och mysigt ut.
Kram Maria