tisdag 19 november 2013

och svart är det också :)






 
Så var det tisdag igen. Tisdag betyder jobb för min del :) och idag börjar jag tidigt. När
klockan ändå ringer 05:10, det är inte då man behöver ha en katt som ställer tassarna på
sängkanten och jamar i ansiktet kl:03:54. Bara att masa sig upp och släppa ut. Svårt att
somna om... för jag vet! Och mycket riktigt hade jag rätt, för femton minuter senare
kommer katt nr 2 och också vill ut. Han kör dock en annan taktik och använder klorna
lite försiktigt mot listen. Grrr, upp igen och sen var det helt hopplöst att tro att sömnen
skulle infinna sig. Jag kommer vara en trött tjej i eftermiddag :)
 
 
 
 
Ha en underbar dag!
 
kram kram Malin
 


Har du sett att hemsidan är uppdaterad?



8 kommentarer:

Home2tiny sa...

Ja hua vad mörkt det är nu. Lite mysigt ändå att ha två pälsbollar som gärna vill säga god morgon. Lunch på lördag? Kramisar Tina

Malin - Stjärnflocka sa...

Och så fick jag vakna till så fantastiskt fina bilder!!! :)
Men jag håller med. När man ska upp tidigt är det omöjligt att somna om! Hoppas du ändå får en fin dag!
Kram Malin

majamyra | tired parents and happy kids lives here sa...

Hehe, ja katterna har sina sätt att väcka en på :)
Har du sett Simons cat på Youtube? Dem är roliga.
/Lisa

Husbilen Tuzzen sa...

Du får skaffa kattlucka :-)
Jag hoppas du orkat med dagen.
Kram Helén

Flower of Fame sa...

Vilken morgon . Hoppas du ändå får en fin dag. Fina bilder Kram Pernilla

HönaPöna sa...

ja usch ja... på tisdagar ringer min klocka också vid 05.10... men du får väl sluta tidigt du med, eller!?
Hoppas eftermiddagen blir kanon ändå!

Maria-Snickaregården sa...

Vilken morgon.. men fina bilder och jag hoppas du fick en bra dag.
Kram Maria

Malin på pastill.nu sa...

Vackert! vad har du för objektiv till din kamera?