onsdag 27 november 2013

Njut


Igår eftermiddag gjorde jag en Hannis :)
 
 
 
Kaffe, skummad mjölk, kanel, tidning och bara myste!
 
 
 
Min och sonens bästa vän just nu... mjölkvisp från IKEA.
 
 
 
 
Så var det ju det där med doftljus. Jag har verkligen jobbat på att tycka om det och nu äntligen
har jag hittat ett som passar mig (oss :) En bloggåva som legat i ett skåp i snart två år kom fram
och passade så perfekt!
 
Idag kommer symaskinen fram. Jag har en massa syuppdrag till förskolan, så Spotify på hög 
volym och turbo på maskinen så mår jag toppen! 




7 kommentarer:

Karin sa...

Vad gott det ser ut och då gillar jag inte ens kaffe :) Alltid kul att prova nya sorters doftljus så tack för tipset om ditt. HA det bra med symaskinen Karin

Malin - Stjärnflocka sa...

Åh, så härligt det ser ut!!!
Ha en riktigt bra dag!
Kram Malin

Flower of Fame sa...

Låter som en supermysig dag! Fina bilder Kram Pernilla

Husbilen Tuzzen sa...

Mmmm, det ser verkligen gott ut!
Spännande med syuppdrag, vad är det du ska sy?
Kram Helén

Hannis sa...

Så härligt med en stunds njutning=))
Det gjorde du rätt i!
Man ska unna sig att njuta mycket tänker jag.

Tack för fina rader hos mig!
Kramen Hannis

Home2tiny sa...

Vilken mysdag, kanel, kardemumma o pepparkakskrydda är sådant jag bruka smyga ner i kaffet o mums vad gott det blir. Kramisar Tina

åse sa...

En dag att mysa är härligt när man kan unna sig. Härlig njutning. Ha en fin kväll. Kram