måndag 4 november 2013

Lyx start



Det är måndag och jag är ledig. Har visserligen väldigt mycket att röja med här hemma, men
trots allt ledig från jobbet. För ett par dagar sedan såg jag ett program om vår lyxkonsumtion
och fick veta att champagne köper vi svenskar mer än någonsin. Vi vardagslyxar mer nu helt
enkelt! Om en liten stund går barnen till skolan, mannen till jobbet, katterna kryper upp och
lägger sig i soffan och jag är helt ensam hemma. Det är lyx :) Ingen champagne dock, för mig
är det lyxigt nog med Luka Päron *haha*
 
 
 
och så skall jag börja dagen med två nyinköpta favoriter :)
 
Kunde inte låta bli, hela förpackningen ropade... kolla hit!!! Så nu ska jag undersöka om det bara var en söt förpackning :)

Guld på läpparna... jag var skeptisk... men, LOVE IT!!!
 
Så lite lyx start på veckan innan verkligheten kommer ikapp mig.
 
kram kram Malin
 
 



4 kommentarer:

Melody and M.E sa...

En annan lyx som många verkar unna sig är att fika på café! Samtidigt som de klagar de på hur dyrt det är att gå ut och äta dagens lunch, så betalar de mera för en kaffe latte med en lyxig cup cake, än vad en lunch kostar!
Att unna sig verkar vara lite inne nu!
Nu ska jag unna mig en andra kopp té medan jag planerar veckan!
Kram M.E

HönaPöna sa...

Jag är också ledig denna måndag... bara det är lyxstart på veckan! Snart kommer skön vänner på besök, tror nog att det kan bli en fin-fin måndag!
Och det där ser ut att kunna bli en härlig start på dagen!

Home2tiny sa...

Jag lyxar också denna måndagsmorgon framför brasan med en stor kopp kaffe, skönt att starta veckan lite lugnt. Ha en härlig dag vännen. Kramisar Tina

Flower of Fame sa...

Vilken trevlig lyx. Då känns det lättare att göra sina måsten sen. Ha en bra dag ! Kram Pernilla