söndag 10 november 2013

Fotoutmaning - Skrynkligt


Idag har jag varit i min hemma studio hela dagen. Lite fix, lite lära och mycket fota :)
Så när jag lånade dottern för att justera ljuset, passade jag på att fota något skrynkligt.
Japp, ett papper! Ibland är det just så jag vill göra med saker... skrynkla ihop det och
slänga det... men inte idag! Idag har jag haft en toppendag tillsammans med två jätte-
fina tjejer som fotats hemma hos mig.
 
 
Fler bidrag på temat hittar du hos Edith & jag och Mamma med ambitioner.
 
 

kram kram Malin

14 kommentarer:

åse sa...

lite suddigt,lite skrynkligt . i kombination så snyggt så snyggt. Kram

Melody and M.E sa...

Vilken fantastiskt fin bild det blev! Men idag hittar jag inte droppen!
Kram M.E

dammråttor och rabarber sa...

Vilken härlig bild, sån skärpa i pappret och djupet bakom! Måste lära mig att trixa mer med min kamera.
Kram Lisa

Our photos sa...

Beautiful are your photo!
Greetings, RW & SK

Arja sa...

Halloj!
Fin bild, gillar det enkla i det :O)
Ha d gott kram Arja

Flower of Fame sa...

Så vacker bild! Fina skrynkliga papper med en vacker dotter i bakgrunden. Ha en fin kväll Kram Pernilla

Tatjanis sa...

WOW VILKEN BILD! Fantastisk!

Kram Tatjanis.

Ursäkta min frånvaro...på bloggen finns förklaringen...

Kram Tatjanis

LillaMy sa...

Riktigt snygg bild med suddigt och skarpt! / Kram LillaMy!

Hannis sa...

Kan bara hålla med om att det är en snygg bild!
Gillar svartvitt också=))
Kram Hannis

Malin på pastill.nu sa...

Snyggt! Jag är inne i en väldigt svartvit period, så jag har svårt att ha kvar bilderna i färg :-D jättefint!

Maria O. sa...

Så läcker bild! Tycker att det är fascinerande med svart bakgrund i bilder.
Ser att du gjort ändringar i bloggen. Kände först inte igen mig men det är snyggt :)
Kram Maria

Malin - Stjärnflocka sa...

Så snygga kontraster!!!

Mamma med ambitioner sa...

Ja du ibland vill man bara kasta. glömma och börja om. Vackra kontraster.
Kram Kristina

majamyra | tired parents and happy kids lives here sa...

Mycket fint! Vad hade du för inställningar där?
/Lisa