fredag 1 november 2013

Fin fredag

 Idag var jag, dottern min, hennes kompis och mamma på shopping. Perfekt att gå i en
galleria och låta tjejerna vara stora :) Så jag och mamman fick egentid till fika och
överraskade tjejerna med lite nya kläder. En riktigt mysig stund! Innan vi åkte hem köpte
jag en bukett blommor och när jag står och ser biträdet binda ihop en bukett får jag syn på den
här blå taggiga skönheten. Cool tänker jag, en sån måste jag ha! Så en kvist titel blev det också!




 

 
 
Väl hemma igen var massage inplanerad... skönt som alltid! Nu, efter lite träning och god
kvällsmat blir det att relaxa med familjen. Nu tar vi helg!
 
kram kram Malin

12 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Så roligt med shopping. Förstår du ville fota den fina blomman, ha en fin kväll Kram Pernilla

Home2tiny sa...

Mysigt med en mor o dotterdag, kanske ni också blev drabbade av påssjukan......Ha en fortsatt mysig helg o tänk att en så taggig sak kan bli så ljuvlig på bild. Kramisar Tina

Malin - Stjärnflocka sa...

Så läcker blomma och bild!
Ha en fin dag!
Kram Malin

Villa Frejas bokblogg sa...

En sån mysig dag och väldigt läcker blomma. Kram.

svart vitt och rött sa...

Riktigt cool taggig sak! Fint foto blev det som vanligt när du får en kamera i händerna :-) Kanonfint! Ha det gott!

Pia sa...

Som alltid helfräcka bilder här ;) Vad roligt det låter att åka iväg och shoppa. Det var ett tag sedan nu, får nog ändra på detta.
Ha en fin lördagskväll!
Kram

Galenskap och lite allvar sa...

Hej vännen!
Här kommer en liten hälsning från en som varit frånvarande under en liten period. Nu har jag läst ikapp och jag är verkligen så glad över ert initiativ om den där bokstavsutmaningen. Så roligt att så många ville vara med och bidra. Jag hänger på om ni hittar på nåt igen!

Avslutningsvis så är jag som vanligt full av beundran över alla dina vackra bilder!!!

Hoppas att allt är gott med dig och att du har en mysig alla helgons helg! Kram Veronica

Maria sa...

Härligt! Mina ungar får man muta för måsteshopping - allt annat går helt bort. Jag tycker om att se världen genom din kamera - det är som en annan del av världen.

Maria O. sa...

Läckra bilder! Om jag skulle få önska ett inlägg så skulle jag önska ett "behind the sceenes" när en sådan bild blir till. Är nyfiken på hur du ljussätter :)
Kram Maria

åse sa...

Härligt att tisteln fick följa med hem så vi får njuta av några läckra bilder. Kram

Cathrine ab imo pectore sa...

Hoppas helgen varit härlig! En pefekt start att gå till gallerian med döttrarna! låter så härligt! Jag har faktiskt en grabb som ju är mycket intresserad av kläder och gärna hänger med mamma till både gallerior och Ullared!;-) Får hoppas det håller i sig, för det är underbart att dela sådant med sina barn!:-)
Ha det gott och krama dina älskade lite extra hårt!
Kram!

majamyra | tired parents and happy kids lives here sa...

Härligt! Superfina foton på tisteln!
/Lisa