måndag 4 november 2013

Lite mindre saker!




Städ och röj hela dagen. Mitt feng shui röj som jag började med före sommaren har tagit
låång tid, men nu börjar jag se slutet och känner mig verkligen nöjd med resultatet. Så hela
dagen har gått till det, kanske inte låter fullt så lyxigt som jag skrev på morgonen :) Men att
gå runt i huset och njuta av ett mer ordnat hem... lyx! I fredags var jag och tösen på shopping,
sonen och jag var iväg på lördagen. Han gillar visserligen också att shoppa kläder, men den
här gången åkte vi till Tropikhuset i Borås. Mmm, tur man gillar ormar :) Massor med coola
ormar! Öh, ja de hade såklart mindre coola spindlar också, men det gick fint att inte titta där
*ler* Av all respekt till er som kikar in här väljer jag att inte lägga ut några ormbilder, det blir
istället några andra små sötnosar :)
 
mini krokodiler, typ en meter från nos till svanstipp. Visst ser de ut att ha olika personligheter? *haha*

En riktigt giftig groda... men såg mest ut som en liten klump med horn
 
Kram kram Malin
 
 
 



6 kommentarer:

LillaMy sa...

Ja, de ser faktiskt ut att sina egna personligheter, både i blicken och i rörelsen... / Kram LillaMy!

Pia sa...

Läckra bilder!! Visst är det härligt att rensa ut och få lite utrymme ;)
Ha det gott!!
Kramen

HönaPöna sa...

krokodilerna är supersöta... lite besviken på att det inte är nya badkarskompisar som har flyttat in hos er! ;-D

Maria O. sa...

Tänk vilka märkliga djur det finns, den där grodan med horn :)
Hoppas att den lediga dagen varit fin.
Kram Maria

Flower of Fame sa...

Jag gillar feng shui . Tänket är bra! Så fina små djur. Gillar de hellre än ormar. Ha en fin kväll Kram Pernilla

Villa Ell sa...

Så skönt att få ordning... skulle behövas här med! men när liksom hehe
Njae vet inte om jag är så förtjust i några mindre djur ;-)

Kram Sandra