lördag 16 november 2013

en go lördag

 
 
Lördag morgon, huset är tyst. Inte för att jag är någon ensam varg eller så, men åh vad jag
älskar min kopp te och tystnaden :) Att dessutom vakna utan några måsten, kan inte blir
bättre! Så idag blir det lite fix med hemsidan, en långpromenad och så ska jag spela på pianot.
Beställde en notbok med julsånger. Alla de där sångerna som jag älskar finns med :) Så med
lite träning kanske det blir pianospel till sången på jul.
 
 

Foto från förra helgen i min hemmastudio
 
 
Ha en fin lördag!
 
kram kram Malin
 
 
 
 
 


5 kommentarer:

HönaPöna sa...

låter som en härlig lördag... själv ska jag ta en tur till skogen och plocka kottar, åka en stund till stan och i eftermiddag få härliga gäster.
Och så övar jag också på julens sånger, ska vara med på två julkonserter så det finns lite att träna på...!
Härligaste lördagen till dej!

Bara Sara sa...

Härlig lördag!! Här är det fortfarande barnen som vaknar före sina föräldrar sch egentid på morgonen behöver kombineras med deras Bolibompa:-) Men vi har det bra - städar upp och förbereder för gäster! Kram Sara

Ninelin sa...

Här är lugnet efter stormen ;-)

Vacker modell och bilder.

Kram N

Husbilen Tuzzen sa...

Låter som en underbar lördag!
Fina bilder på en vacker medel.
Kram Helen

Flower of Fame sa...

Låter som du har haft en härlig dag. Ha en skön söndag Kram Pernilla