måndag 5 augusti 2013

Att anta utmaningen

 
Jag plockade en spireablomma på vägen hem, skulle bli kvälls offret för mig och kameran. Det blev den och den fick stå kvar. Så i ett par dagar upptäckte jag att det var fler som var intresserade av blomman. Varje kväll stod den här lille krabaten och bara stirrade på den... länge. Jaha, tänkte jag, en fotoutmaning :) Så fram med kameran och trettiotre bilder senare fångade jag den. Ibland handlar det om att vinna kampen *ler*


Bländare 2,8 gör att allt annat blir suddigt.

 
 
Önskar er en fin start på den nya veckan! Jag börjar veckan med en ledig dag och tar lite mys med familjen.
 
kram kram Malin


Ps, Bra gissat :) Ja, jag skapar en fotostudio där hemma och tänkte att den där gamla vagnen var för fin för att inte användas  :)

5 kommentarer:

Husbilen Tuzzen sa...

Trägen vinner!
Underbar bild!

Kram Helén

Flower of Fame sa...

Fräckt foto! Kul du fick den till slut! Kram Pernilla

Malin - Stjärnflocka sa...

Häftig bild du fick till!!!! :)
Ha en riktigt fin dag!
Kram Malin

åse sa...

Härligt att du inte gav upp kampen så vi fick njuta av en underbar bild. Kram

Mirre Syr sa...

Det är bra att vara envis ibland! :)Underbart vacker bild!