söndag 25 augusti 2013

Nyhet!

 
Oj oj oj, vilken eftermiddag! Det var många modiga tjejer som stod och sjöng för hela byn idag. Men lite mer om det imorgon när jag lagt in bilderna från kameran :) Nu till ... lite nytt!  På min Hemsida finns en flik under Galleri som heter Kreativt. Där finns bilder jag tagit som jag också säljer som tavlor. Öppningserbjudande på detta,  20% rabatt!
 
 
 


 
 
När jag tog de här bilderna satt jag och tänkte på en ny vän jag funnit... visste inte då att hon gillar lila :) Jag har lovat henne en förstoring...kanske väljer hon en av dessa, vi får se :)
 
kram kram Malin
 
 
 
 


5 kommentarer:

Melody and M.E sa...

Du tar så vackra foton! Det är en njutning att titta in här hos dig! Och så fint att ge bort en tavla till en nyvunnen vän!
Kram
M.E

svart vitt och rött sa...

Vad kul! Grattis!! Du tar magnifika fotografier! Stort lycka till!

Marie sa...

Vackra bilder =D

Ninelin - we remember moments sa...

Helt underbara! kram N

Flower of Fame sa...

Så omtänksamt av dig. Fina bilder du har tagit på blommorna. Kul att det gick bra på uppträdet. Kram Pernilla