måndag 19 augusti 2013

I ett blomsterhav

 
 
På en väg inte långt ifrån oss står den här skördetröskan i sitt blomsterhav. Varje gång jag ser den blir jag så glad. Jag tycker det är så sött *ler*  Hårt och mjukt möts och kanske har den blivit någons hem.





 
 
Det är måndag och jag hoppas att ni alla fått en fin start på den nya veckan. Själv har jag börjat med en ledig dag, vilket passar mig helt perfekt :) Och just nu... inte sen, men nu är tvättkorgarna tomma! Skön känsla!
 
 
kram kram Malin



6 kommentarer:

Husbilen Tuzzen sa...

Härlig "installation" bonden gjort :-). Vilket blomsterhav!

Kram Helén

Maria O. sa...

Men så fint! Tänk att den får stå där bland alla blommor. Och tomma tvättkorgar gäller det att njuta av. De är ju inte tomma så länge;)
Kram Maria

HönaPöna sa...

wow... verkligen fint! Och så härligt du har fångat det på bild!

Queen of Kammebornia sa...

Underbart!

Mirre sa...

Finfint och hoppas att du också får en bra vecka

Flower of Fame sa...

Så vackert! Ja tvätten jagar en för det mesta. Njut av dem tomma. Kram Pernilla