onsdag 14 augusti 2013

Att fylla 40 år


Vilket underbart uppvaknande! Skönsång på sängen, tårta till frukost och flera paket :) Men, som många andra födelsedagar så känns det inget speciellt... men jag vet. Nu när jag klivit över gränsen så är jag mer harmonisk, klok, tålmodig, rynkor kommer att komma på rätta ställena, de grå kommer att öka... och livet kommer fortsätta vara helt underbart!
 


 
Jag önskade mig små hängen till mitt halsband och så ville jag att barnen skulle välja något som gjorde att jag tänkte på dem. Så nyckeln från Wilma... "det är nyckeln till mitt hjärta" sa hon <3 och en mikrofon från Hampus eftersom han älskar att sjunga. Kameran från min älskling.



 
 
 Igår bakade barnen. Hampus gjorde tårtan, ett recept jag hittade HÄR och i eftermiddag blir det Biscotti som Wilma bakade :)
 

 
Önskar er en härlig onsdag... för det kommer jag ha!
 
kram kram Malin


12 kommentarer:

Home2tiny sa...

Finaste vännen önskar dig den bästa dagen fylld med god mat, pärlande dryck, många paket o mycket kärlek. Stora o många grattiskramisar. Tina

kavallinskan sa...

Många grattiskramar från mig! Hoppas din dag blir underbar!
kramar viktoria

HönaPöna sa...

Stort grattis till dej, önskar dej en kanondag! Och den där tårtan... den går inte av för hackor!

Villa Ell sa...

Grattis på födelsedagen :-)
Vilka fina hängen du fått, så fint av barnen...

Hoppas du får en fortsatt fin dag!

Kramar Sandra

majamyra | tired parents and happy kids lives here sa...

Hipp hipp hurra! Vilken mysig morgon! Och så fin present, jättegulligt. Ska du ha någon fest?

Ha en toppenfin dag nu önskar en snart 40-åring till :)
/Lisa

CreandoPhoto sa...

Underbart Malin. Vilka fina och helt rätta hängen till ditt halsband!

Hoppas dagen fortsätter i samma härliga födelsedagsmood!

..och välkommen över på den andra sidan. Den är bättre än den första :)

Kramar

Malin - Stjärnflocka sa...

Åh vilken härlig födelsedag! :)
Stort grattis!!! och Hipp Hipp: Hurra Hurra Hurra Hurra!
Kram Malin

svart vitt och rött sa...

Stooooort grattis! Presenter som man blir glad av :-) Härligt!

Maria O. sa...

Åh är det idag?! Grattis grattis kära du! Vilket fint halsband. Hoppas att du njutit av din dag.
Kram Maria

Husbilen Tuzzen sa...

Å, stort grattis!
Jag fyller också 40 i år så nu vet jag att jag inte behöver oroa mig. Det gick ju bra för dig ;-)

Kram Helén

Malin på pastill.nu sa...

Nu är jag ju lite sen här, men stort stort grattis i efterskott!!!

Tiina sa...

Grattis i efterskott! :) till både 40-årsdagen som dit nya företag! Lycka till med livet som företagare! Kram!