fredag 9 augusti 2013

Fredag!!!


Idag har jag en ledig fredag, känns riktigt fint :) För två veckor sedan var jag i Varberg och fotograferade den här mannen vid havet. Den vindpinade fyren vid Varbergs Kurort blev första anhalten under fotograferingen. Ikväll blir det en ny fotografering i Varberg, fast på en annan plats, jättekul!

 
 


 
 
 
Den här lediga fredagen passar jag idag på att fixa sådana där "måste" saker.  Jag läser " Rensa i röran med feng shui" av Karen Kingston. En bok som kom i helt rätt tid då jag redan börjat rensa i röran. Så med släpkärran packad med skräp till tippen åkte vi en tripp till Varberg. Mannen fick äran att besöka tippen *ler* medan jag och sonen var och klippte hans ständigt växande hår :) Hem och byta om för att sedan möta utmaningen att fotografera en fyrbarnsfamilj.
 
Ha en riktigt fin fredag!
 
kram kram Malin
 
 
 


3 kommentarer:

Villa Ell sa...

Dom där "måste" sakerna är rätt sköna när dom är avklarade! Det är skönt att rensa då å då!

Kram Sandra

Tina sa...

Du har bytt sida, så fin!
Rensa i röran är inte dumt heller!

kram

Unknown sa...

Otroligt fina bilder, särskilt den översta!

Kram Carina viltovackert@blogg.se