torsdag 15 augusti 2013

Tack

 
Tack alla fina för gratulationerna igår! Jag blir helt överväldigad över alla hälsningar här, Fb och alla sms :) Väldigt roligt! Jag hade den bästa av födelsedagar! Vi hade planerat att resa iväg, men p g a vädret så valde vi att stanna hemma. Bara jag och familjen... vi hade en riktig mysdag! Åt kinamat, bowlade, kollade filmen "Flicka 3" (eftersom vi alla älskar de två filmerna tidigare så var det ett självklart val) och sen spelade vi Uno såklart... Uno hade namnsdag igår *ler*
 

 
 
DiskoBowling hade barnen inte varit med om tidigare, så det var lite extra kul!
 
Idag blir det annat bus, men mer om det ikväll... eller imorgon :)
Åter igen, tusen tack för att ni kikar in här och skriver så rara kommentarer. Det värmer sååå! 
 
kram kram Malin


5 kommentarer:

Husbilen Tuzzen sa...

Mysigt att fira med familjen.
Diskobowling är kul!

Kram Helén

majamyra | tired parents and happy kids lives here sa...

Ja, discobowling är superkul!

Bara Sara sa...

NU är jag visst sent ute men LIKA välment vill förstås jag med gratta på den stora dagen! Ett perfekt firande, låter det som! Kram Sara

Linda sa...

Grattis!!!

Flower of Fame sa...

Ett stort grattis i efterskott. Vilken härlig personlig present du fick. Välkommen i gänget över de 40. Det är inte så annorlunda emot innan. Hi hi kram Pernilla