fredag 23 augusti 2013

Nytt hem


 
 
Oj oj, tiden går så fort idag. Har tänkt hela dagen att jag skall ta en liten bloggpromenad, men att vara ledig en fredag ... ja, alltså tiden bara springer iväg :) Fotade lite nya droppbilder på förmiddagen, långlunch hos en väldigt fin vän och när jag kom hem var det dags för de små att flytta. Vårt terrarium är klart! Det är visserligen en del plastväxter och lite annan inredning som skall köpas in, men det gäller att hitta det man vill ha och det får ta den tid det tar. Nu har de i alla fall fått ett mycket större hem.
 
 


 Cristall undersöker en av grottorna

"Tittar ni på mig, tittar jag på er!"


Ha det gott!
 
kram kram Malin




Vill du ser fler bilder jag tagit på djur. Kolla in min hemsida. FrokenFoto,se


6 kommentarer:

Malin - Stjärnflocka sa...

Vilken cooling! :)
Ha en fin helg!
Kram

Flower of Fame sa...

Så fint det blir. Han ser nöjd ut. Tycker också tiden går lite väl fort när man är ledig. Kram Pernilla

HönaPöna sa...

haha... de är så söta! Vilket fint boende de har fått!

Bara Sara sa...

Ett litet upplyft för de små husdjuren - fint!! Kram Sara

Annika GW sa...

Vet inte om jag direkt älskar dessa djur men fina blir dom trots allt på bild! / Annika

majamyra | tired parents and happy kids lives here sa...

Men å vilka sötisar, där kommer de att trivas!