torsdag 31 oktober 2013

Bra start


Ett härligt syskonpar som jag fotade för ett par veckor sedan.




 
 
Här hemma är det just nu väldigt tyst. Det är bara jag uppe. Förkylningen har slagit klorna i oss
alla och barnen sover länge nu när det är lov. Då är det min stund :) Jag njuter av morgonens
tystnad, en fin start på dagen tycker jag. Planerna för dagen är att få alla friska!
 
 
Den sammanlagda summan av vår insamling (som jag känner till) är 5 573kr. Helt fantastiskt!
 
 
Kram kram Malin
 


3 kommentarer:

Husbilen Tuzzen sa...

Jag hoppas att familjen tillfrisknar snart!
Gud vad duktiga vi har varit med insamlingen. Tack åter igen för initiativet.
Kram Helén

Mycket annat & lite betong sa...

Så mycket pengar till insamlingen! Bra gjort!
Hoppas att du lyckas med dina planer idag så att alla är friska till kvällen.

Kram Agneta

Malin på pastill.nu sa...

Vilken fin bild, och vilken bra insamling du hade!!