söndag 27 oktober 2013

fotoutmaningen - Å


 
 
Å som i Årets Gala går av stapeln på måndag!





Bara ett par dagar kvar på fotoutmaningen A-Ö.
Den långa listan är över alla som är med! Jättekul!!!
 
Åse,
 Frida,
Alla kanske inte är med varje dag, men ibland.

 
 
Idag fuskar jag lite :) Det är en tagen bild om en för en viktig sak :) Idag har vi ägnat hela dagen till att fixa Hampus rum. "Som ett hotellrum blev det mamma" sa han... gött! Då kanske jag skall flytta in där några dagar *haha*. Nu blir det en liten fotostund och sen landar jag i soffan. Inte kunde väl jag sova fast det var sovmorgon idag. Med en morgonpigg hjärna, trots trötta ögon, så är det bara att gå upp :) Ha en fortsatt fin kväll!
 
kram kram Malin
 
 


13 kommentarer:

Karin sa...

Å vad bra med en påminnelse om att titta på Årets gala :) Ha en bra söndagskväll Karin

Flower of Fame sa...

Så bra med årets gala. Den måste man bara se imorgon. Ha en fin kväll! Kram Pernilla

HönaPöna sa...

jamen å... ett hotellrum på hemmaplan låter ju helt okej!
Sovmorgon, va? Gideon vaknade vid fem... det gäller att inte missa nåt!

Pia sa...

Det utlåtandet säger ju allt, då har man lyckats ;) Morgonstund har guld i mun, eller vad är det de säger....
Ha det gott!
Kramen

Anonym sa...

Ja, perfekt. Tack för påminnelsen. Antar att det blir till att ladda upp med pappersnäsdukar...
Kram Pia

Maria sa...

schnyggt jobbat! Ingår frukost i hotellrummet?? Tack för en kanonfin utmaning!

Melody and M.E sa...

Den ska jag titta på och passa på att ringa in och skänka en slant för alla de kommentarer jag fått i fotoutmaningens inlägg! Tror det kan bli tusen om jag räknar snällt!
Kram M.E

Villa Ell sa...

Ett hotellrum låter bra!

Kram Sandra

Maria O. sa...

Så härligt att han blev så nöjd! Ett hotellrum låter flott :)
Kram Maria

Home2tiny sa...

Kan tänka mig vilket coolt rum Hampus har fått. Då är det bara att plocka fram hela hushållsrullen i morgon, för jag vet hur det brukar att vara när jag ser galan. Ha det bäst vännen. Kramisar Tina

Dagar av lycka sa...

Fuskade lite idag jag med, använde ju samma Å förra året. Men så är det vissa dagar. Det står liksom bara still i huvudet :)

Ha det fint! Kram Anna

CreandoPhoto sa...

Det brukar vara en bra gala, men också väldigt jobbig och berörande. Och med tanke på hur det har sett ut runt oss det senaste behöver jag inte mer av den varan...om man säger så. Så jag får helt enkelt skänka pengar utan att titta på gala :)

Husbilen Tuzzen sa...

Det har gått sååå fort. Kul och utmanande! Och förhoppningsvis en massa slantar till Rosa Bandet.
Kram Helén