fredag 4 oktober 2013

fotoutmaning - D

 
 
 
D som i min favoritfärg, dimrosa och vad är ett D hos mig om inte någon droppe är med *ler*
 


 

 
Oj då, förmiddagen bara försvann. Det blir kalas här i eftermiddag, familjen kan inte komma imorgon och då fyller min äldste tonåring. Kan inte riktigt fatta det, men så är det :) Så lite fix inför kalaset tog all tid på förmiddagen. Nu har ni ett D i alla fall och det kommer ett till... men inte förrän 19. Det inlägget är kanske inte lika mjukt och soft som detta! 
 
 
 
 
 
Och är du intresserad av att vara med i fotoutmaningen så går det jättebra att hoppa in när som helst. HÄR hittar du spelreglerna.
 
Önskar er en fortsatt fin fredag!
 
kram kram Malin
 
PS. Idag ger jag två kronor för era kommentarer, så kom igen nu!
 


16 kommentarer:

Bara Sara sa...

Lite klurigt med det rosa temat.. Så bra du fått till det! Kram Sara

majamyra | tired parents and happy kids lives here sa...

Så fin vattendroppe!
Och vilken fin idé. Dessvärre hakar jag inte på men kikar gärna in på era bilder, och lämnar en kommentar nu :) Trevlig helg!

Villa Ell sa...

Dina droppar är så häftiga!! Själv glömde jag den rosa touchen på inlägget idag.... Men ja ja! Kronorna är viktigare ;-)
Grattis till tonåringen :)

Kram och trevlig helg
Sandra

Husbilen Tuzzen sa...

Klart det blev en droppe hos dig. Du är så fantastisk med dina droppar. Det är en fröjd att titta på dem.

OJ, vad många vi är som är med! Kul! Det blir mycket pengar till Rosa bandet.

Kram Helén

Home2tiny sa...

Dimrosa o en droppe en vacker kombo. Kramisar Tina

Home2tiny sa...

Jösses så vimsig jag är...ett stort grattis till tonåringen såklart. Kramis Tina

Ninelin sa...

Vilka D roppar!

Borde kanske varit bokstaven B i dag - BULLE
Men jag har inte ätit någon.

Trevlig helg!

Kram N

Dagar av lycka sa...

Verkligen D:n som andas du ;) Jättevackra bilder!

Kram Anna

Ananas sa...

Tjusigt värre!

Maria sa...

Himla inspirerande bilder! Bilder att bli glad av. Hos mig är det lite mer chockrosa, och det blir inte alltid som man tänkt sig, idag.

Maria sa...

Himla inspirerande bilder! Bilder att bli glad av. Hos mig är det lite mer chockrosa, och det blir inte alltid som man tänkt sig, idag.

Jenny sa...

Så fina bilder!
Ha en skön kväll, kram Jenny

Malin - Stjärnflocka sa...

Dina droppar är ljuvliga!!! :)
ha en fin kväll!
kram Malin

Karin sa...

Oj jag glömde helt bort just det rosa men hela min blogg är ju rosa så det får duga :) Fint fota och en trevlig fortsatt fredag till dig, Karin

Pia sa...

Vilka fina bilder, så mjuka! Där fick du också till ett dubbel D ;)
Kramen
Pia

Afrodite sa...

Jädrar, vilka snygga bilder!!! Sådär skulle jag oxå vilja kunna! :)

Kram från mig!