lördag 5 oktober 2013

fotoutmaning - E


E som i Erbjudande!
 
Självklart måste jag köra ett rosa erbjudande på min hemsidas alla priser :)
 
 
 
 

 
 
 
Insamlingen till Rosa bandet kampanjen fortsätter!
Fler E hittar du hos alla de här fina bloggarna:  
Åse,
 Frida,
 
Alla kanske inte är med varje dag, men ibland.
 
Och är du intresserad av att vara med i fotoutmaningen så går det jättebra att hoppa in när som helst. HÄR hittar du spelreglerna.
 
 
Idag blir det en massa kalasbus med min nyblivna tonåring :)
 
önskar er en skön lördag!
 
kram kram Malin
 
 
 
 
 
 



14 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Vilken bild! Så fin, så fin.. Erbjudandet också. Hoppas dagen blir bra. Kraaam Pia

Melody and M.E sa...

Jag har hoppat in fotoutmaningen, men kanske borde ha mailat till dig om det för jag ser att jag inte är med på listan! Fint foto och fint erbjudande!
Ska gå in på din hemsida och ta mig en titt!
Kram M.E

Home2tiny sa...

En ljuvlig bild o toppen med rosa erbjudande. Kramisar Tina

Flower of Fame sa...

Så fint erbjudande. Och så fin bild! Kram Pernilla

CreandoPhoto sa...

Fantastisk bild! Jag är riktigt svag för dina koppbilder... :)

åse sa...

Underbar Bild och vilka fina erbjudande. Kram

Villa Ell sa...

Fina erbjudanden!!! Härlig bild, bilden känns glad med dalande blomblad!

Kram Sandra

Ninelin sa...

Tonåring - det är stort! Ha så trevligt!! Kram N

Maria sa...

Kul med rabatt! Värsta fina bilden. Jag kör lite mer allvar idag... :)

Dagar av lycka sa...

Men hörru, vilket fint erbjudande :)

Kram Anna

Husbilen Tuzzen sa...

Det var inget dåligt erbjudande.
Jag hoppas det ger dig mycket jobb.
Önskar dig en härlig kväll.
Kram Helén

Life´s Silverlining and I sa...

I morgon hakar jag på med en bokstav. Här blir det ttonårskalasande i morgon också. Kram Nilla

Malin - Stjärnflocka sa...

Fint erbjudande och underbar bild! :)
Kram Malin

Maria O. sa...

Vilket generöst erbjudande! Och bilden, ja den är jättefin!
Kram Maria