söndag 6 oktober 2013

fotoutmaning - F

 
Ja, det finns ju hur många saker på F som helst och att välja är ju svårt ibland. Flicka blev det i förmiddags... En större version av min Flicka är ju jag, Fröken Foto.
 
 
Den här får symbolisera mig idag :)
 
 
Insamlingen till Rosa bandet kampanjen fortsätter!
Fler bidrag hittar du hos alla de här fina bloggarna:  
Åse,
 Frida,
Alla kanske inte är med varje dag, men ibland.
Och är du intresserad av att vara med i fotoutmaningen så går det jättebra att hoppa in när som helst. HÄR hittar du spelreglerna.
 
kram kram Malin

Kom till min hemsida HÄR
 
 
 


10 kommentarer:

Karin sa...

Jag fullkomligt älskar dina foton som är i den här stilen ljuvliga och rosa, de kan inte bli bättre. Fin söndagskväll till dig Karin

Pia sa...

Du tar fantastiska bilder Malin! Visst är man flicka innerst inne hela livet ;)
Ha det gott!!
Kramen
Pia

Bara Sara sa...

Dina koppbilder är så himla coola!!! Kram Sara

LillaMy sa...

Guuud, vilken vacker bild! / Kram LillaMy!

Flower of Fame sa...

Så vacker bild! Kram Pernilla

Husbilen Tuzzen sa...

Å vilken läcker bild!
Kram Helén

Tatjanis sa...

Hej!

Underbar utmaning & jag vill också vara med :-) /Tatjanis

Jenny sa...

Oj, så Fin bild!!
Kram Jenny

Petra / Popetotrora sa...

Älskar den bilden. Verkligen älskar!!

Anonym sa...

Ett ord bara ... Waooooo <3