onsdag 16 oktober 2013

fotoutmaningen - P

 
 
P som i På
 
*haha* fantasin är väl sådär får jag erkänna. Har känt mig ganska urlakad mentalt efter förra veckans sjukhusvistelse. Men jag tog mig en liten egenstund i trädgården igår kväll. Solen lös fortfarande in lite fint och på mina liljor fanns det droppar. En halvtimme höll jag på och krälade, ålade och rulla på det blöta gräset. Det ända jag skyddade mot fukten var kameran :). En droppe På ett blad.
 




Här har vi listan över alla de som är med på fotoutmaningen A-Ö som pågår hela oktober.
 
Åse,
 Frida,
Alla kanske inte är med varje dag, men ibland.
Och är du intresserad av att vara med i fotoutmaningen så går det jättebra att hoppa in när som helst. HÄR hittar du spelreglerna
 
 
 
 
 Nu bär det snart av till dotterns ridlektion! Tror kameran får följa med idag :)
Bara måste säga att ni är jätteduktiga på att kommentera, fortsätt så :)
En kommentar av dig, så ger jag en krona till Rosa Bandet!
 
 

kram kram Malin

Min hemsidan, klicka på länken frokenfoto.se
 
 


16 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Vilka magiska närbilder! Så fina.

Det går inte bra alls för mig att vara med i fotoutmaningen... :( Men jag har ett inlägg på gång på R i alla fall. :)

Helens Universum sa...

Vilka fina foton du tar!
Kram Helen

Villa Ryttarängen sa...

Vackert! Woow så bra bilder. Kraaam Pia

Flower of Fame sa...

Ja påhittig får man vara. Så vackra droppar På bladen. Förstår du gick igång på dem det hade jag också gillat att fota. Kram Pernilla

Jenny sa...

Fint!!
jag har verkligen kommit igång igen att blogga tack vare er utmaning, tyvärr så har jag bara tillgång till mobilen, men den fotar jag flitigt med :)
Kram Jenny

Pia sa...

Vilka suveräna bilder!! På är ett rätt användbart litet ord och vi är många som är På nu i utmaningen ;)
Ha en härlig kväll!
Kramen

Home2tiny sa...

Att en droppe kan vara så vacker, magiskt. Kramisar Tina p.s hoppas du fått mailet??

Anonym sa...

Med så magiska bilder är det detsamma om fantasin tryter!
Kram Pia

Melody and M.E sa...

Du är dropparnas fotogudinna!
Kram M.E

Villa Ell sa...

det är lite klurigt ibland men så skoj det är att vara med och man hittar till nya bloggar också vilket är roligt!

Kramar Sandra

Villa Ell sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Maria sa...

Allt för konsten! Fantastiska bilder! Jag tycker det var en riktigt klurig tolkning jag.

Vitae stilo sa...

Så fina bilder! Levande och rogivande.

Kram
Helen
www.vitaestilo.se

Dagar av lycka sa...

På var väl en alldeles utmärkt tolkning! Jättefint dessutom!

Kram Anna

kavallinskan sa...

Fina droppar!
Kram viktoria

Cathrine ab imo pectore sa...

Men ååååh vilka otroligt bra bilder och jättebra idé på P!! Tycker inte det är brist på fantasi här inte!!!
Kram!