torsdag 17 oktober 2013

fotoutmaning - Q


 
Q är ju inte den bokstaven som jag i alla fall känner mig tryggast med :) Jag tror säkert att fler känner som jag. För mig blev det ett Q som i Queen. *haha* kanske inte helt svenskt, men det är å andra sidan inte namnet på företaget hon gör reklam för heller, For Life! HÄR hittar du deras blogg!
 



Klicka på HÄR och kom till Tinas blogg. Ja, kvinnan på bilden alltså :)


Här har vi listan över alla de som är med på fotoutmaningen A-Ö som pågår hela oktober.
 
Åse,
 Frida,
Alla kanske inte är med varje dag, men ibland.
Och är du intresserad av att vara med i fotoutmaningen så går det jättebra att hoppa in när som helst. HÄR hittar du spelreglerna



 
Idag väntar jobb på förskolan hela dagen. Ska bli kul, spökpyssel står på schemat :) Avslutar med personalmöte, så någon bloggpromenad hinns nog inte med innan ögonlocken går igen. Får ta igen det jag missar imorgon. Ha en fin torsdag!
 
kram kram Malin
 
 



18 kommentarer:

Bara Sara sa...

Verkligen svårt men det här har du fått till jättebra! Ha en bra dag! Kram Sara

Flower of Fame sa...

Queen så häftigt. Vackra bilder. Kram Pernilla

Le petit jardin sa...

Queen...jovisst vad passande - supersnygga foto

kram kajsa

HönaPöna sa...

vackert Q... klurigt värre idag!
Önskar dej en härlig dag på jobbet, kram...

Browneyedgirl sa...

Hon har en otroligt fin blogg =) Den sista bilden är ju helt underbar. Kram och ha en toppen dag nu

Channal sa...

Underbara på en härlig quinna!

Det var svårt idag så jag fuskade lite! :-)

KRAM Anna

Pia sa...

Vilken fin tolkning av Q. Ja den var inte helt enkel så vi twistade till det lite vi också ;)
Ha en härlig spökdag!
Kram

Villa Ell sa...

Q var svårt! Själv slängde jag in italienska

Kram Sandra

Ninelin sa...

Queen var väl inte så dumt ;-)

Kram N

Melody and M.E sa...

Klart rätt att ha med bloggdrottningen Tina på Q!
Kram M.E
p.s Jag gillar dina foton på droppar!

Maria sa...

Det är så himla fina bilder! En riktig queen!

Dagar av lycka sa...

Härliga bilder på fina, fina Tina!

Kram Anna

LillaMy sa...

q var verkligen en utmaning och det är ju det som gör det så himla roligt också. Fina bilder på queen förresten:) / Kram LillaMy!

Johanna | Tillvaron.se sa...

Ja alltså, det här var ju inte det lättaste. Men något blev det i alla fall! Kram

Mirre sa...

Vackra bilder på fiiina Tina

Anonym sa...

Fina bilder på en fantastisk Quinna!
Kram Pia

Nilla Tankebubblor sa...

Fint! Ha en trevlig helg!

Home2tiny sa...

Tack vännen, man kan inte annat än att känna sig som en queen när du fotograferar, du vet att jag älskar dina bilder. Kramisar Tina p.s förlåt att jag inte svarat, men har det lite crazy just nu, bara så du vet.......