måndag 14 oktober 2013

fotoutmaning - N



Oj oj, tiden går som vanligt fort och vi har redan kommit till N i fotoutmaning A-Ö, som jag har tillsammans med Sara. Vi skänker en krona per kommentar och två kronor på fredagar, då vi gör bloggen lite extra rosa :) Hur ni gör är helt upp till er! Men var med och stöd Rosa Bandet genom att lämna en kommentar och gör något gott för de som drabbas av bröstcancer.


N som i Nyckel
 
 
 
En nyckel kan symbolisera mycket. Framgång, kärlek... vad tänker du på?
 
 
 
 
Många är vi nu som fotar för glatta livet och försöker komma på saker utifrån dagens bokstav och det är inte alltid så lätt (har ni börjat klura på Q...Z...X  *haha* ) Kika gärna in på allas olika tolkningar av bokstäverna.
 

Åse,
 Frida,
Alla kanske inte är med varje dag, men ibland.
 
 
Idag blir det att sitta på kontoret här hemma, lite hemma jobb alltså. Passar mig fint på en måndag :) Önskar er en fin start på den nya veckan!
 
 
 
kram kram Malin
 
Nya bilder på hemsidan och en uppdaterad prislista. Klicka  HÄR  för att komma dit.
 
 
 








8 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Fin tolkning. Skall absolut försöka haka på en bokstav till. Kram Nilla

Maria sa...

Det var ett väldigt bra N. En del bokstäver är svårare än andra. Väldigt kul att se alla andras val.

Anonym sa...

Fin nyckel <3
Jag tänker lite på "Nyckeln till evighet" som inte finns - eller?!

/Kram

Flower of Fame sa...

Jag tänkte också ta en nyckel som är som en öppnare. Men kom på ett annat N. Fin bild av din nyckel. Kram Pernilla

Melody and M.E sa...

Tyvärr tänker jag på var jag har lagt dem! Är det något jag förlägger så är det mina nycklar!
Fint foto!
Kram M.E

Johanna | Tillvaron.se sa...

Haha, nej dit har jag inte funderat än så länge :)

Jag älskar nycklar, de står för trygghet på något sätt!

TIDSOPTIMISTEN sa...

Ja det ska bli skoj att se de verkligt svåra bokstäverna som kommer. Nyckel betyder iaf frihet för mig ;)

Kram ullis

Vitae stilo sa...

Herre jösses vad duktig du är att hitta tolkningar till alla bokstäver... bra där!

Ja en nyckel kan ha många betydelser och tankar, tankarna för mig till att det kan vara en nyckel till framtiden <3

Kram
Helen
www.vitaestilo.se