söndag 6 oktober 2013

fotoutmaning - F

F som i Flicka!
Min lilla flicka börjar bli stor, så det fick bli en bild från i våras för oj vad hon förändrats under sommar och höst. Nu är det coola bilder som gäller och det passade kanske inte in på ordet Flicka. Men är det inte så att minstingen alltid är minsting *ler*  Nu är hon 10år och förändringen har börjat. Det är smink och högklackat som står högst på listan... vad hände? När jag var 10 lekte jag fortfarande, men inte hon och hennes kompisar. De har spa för varandra. Tiderna förändras och det är bara att hänga med och det är roligt tycker jag. Vad som mer är roligt är att vi blir fler och fler i fotoutmaningen. Kolla in listan :) Jättekul!!!
Insamlingen till Rosa bandet kampanjen fortsätter!
Fler bidrag hittar du hos alla de här fina bloggarna:  
Åse,
 Frida,
Alla kanske inte är med varje dag, men ibland.
Och är du intresserad av att vara med i fotoutmaningen så går det jättebra att hoppa in när som helst. HÄR hittar du spelreglerna.
Hoppas ni får en riktigt skön söndag! Själv ger jag idag tvättmaskinen lite egentid *haha*
kram kram Malin

Kom till min hemsida HÄR


13 kommentarer:

Melody and M.E sa...

Så vacker hon är din flicka och vilket vacker foto du tagit! Var tvungen att ropa på mannen så han fick komma och titta! Du är bara SÅ BRA!
Verkligen roligt att fler och fler kommer med i utmaningen!
Kram M.E

Villa Ell sa...

Min nioåring är också stor nu men också liten ibland...
Så söt hon är din flicka!
Riktigt roligt att så många är med!

Kram Sandra

Malin - Stjärnflocka sa...

Hon är så vansinnigt söt din flicka!!!
och jag är så sugen på att också haka på utmaningen, men inser att det inte finns en chans att få till ett inlägg varje dag... så jag njuter vidare av era! :)
Kram Malin

Home2tiny sa...

Finaste o sötaste tjejan, ja åren går alltför fort. Kramisar Tina

CreandoPhoto sa...

Finaste tjejen...men jag tycker allt att hon även idag hade passat som flicka, bara en tuffare upplaga. 2.0. :)

Hör och häpna - jag är med idag också! :D

Flower of Fame sa...

Visst blir våra barn stora snabbt. Men var tid har sin charm. Kul att så många är med i utmaningen. Fint ni startade det. Kram Pernilla

HönaPöna sa...

Fin bild på fin tjej... de växer så snabbt de små!

åse sa...

Vilken fin tjej du har, liten blir stor och det gäller för oss föräldrar att hänga med i svängarna. Kram

sveas punkt. sa...

:) Det var en fin flicka minsann! Jag lekte ända upp i tonåren, men nu är det väl andra tider... Gillar verkligen det här initiativet men vet inte om jag hinner vara med så mycket, men på tisdag (H) har jag planerat in ett inlägg! :)
Kram Sandra

Afrodite sa...

Jisses, vilka underbara bilder du bjuder på i din blogg! Dagens bild är inget undantag! Vilken vacker flicka! :) Kram från mig, som hittade hit via Åses blogg! :)

Dagar av lycka sa...

En vacker bild på en alldeles fantastisk fin flicka. Jadu, tio år går fort. Det är vår minsting också. helknasigt...

Kram Anna

Maria sa...

Finaste tjejen! Tack för kommentaren hos mig! Jag läser faktiskt lagboken varje dag på jobbet. Fast så håller jag mig till årets upplaga - känns som det blir bättre då :-) Idag blev det hårdare grejor.

Husbilen Tuzzen sa...

Din dotter är så vacker. Brås hon på sin mor tro? :-)
Kram Helén