tisdag 8 oktober 2013

fotoutmaningen - H



Dagarna springer iväg och vi är redan inne på H. Jag är så glad över alla som vill delta i utmaningen, till alla som kommentarer och till er som pyntar era bloggar med rosa :). Jättehärligt att se en rosa våg genom bloggvärlden! Idag blir det sonens tur, H som i Hampus.




Fler bidrag hittar du hos alla de här fina bloggarna:  
Åse,
 Frida,
Alla kanske inte är med varje dag, men ibland.
Och är du intresserad av att vara med i fotoutmaningen så går det jättebra att hoppa in när som helst. HÄR hittar du spelreglerna.
 
kram kram Malin

Kom till min hemsida HÄR









18 kommentarer:

Bara Sara sa...

Så fin kille du har!! Jag har förpostat mitt H till i eftermiddag- har tänkt i lika banor som du idag:-) Kram Sara

Pia sa...

Vilken fin kille du har där hemma!!! Å vilka foton du tar. Superfina :)
Ha en härlig dag!
Kramen
Pia

majamyra | tired parents and happy kids lives here sa...

Jättefina porträtt!
Skoj med alla som hakade på. Jag har ju hängt på ett annat foto-tema, så jag kände att det skulle bli för mycket med två. Beundrar er som hinner med.

Men jag lämnar ju självklart en kommentar! Ha det gott!

sveas punkt. sa...

Idag är jag med! H som i humoristisk virkning http://www.sveaspunkt.blogspot.se/2013/10/syforeningsmote-humoristisk-virkning.html?m=1

Melody and M.E sa...

Vilken fin Hampus! Och vilken skicklig fotograf han har till mor! Kram M.E

Marie sa...

Så fina bilder på honom =D

Flower of Fame sa...

Fin son på H. Förstås att han ska stå på H. Kram Pernilla

Villa Ell sa...

Såklart att han ska vara med! Söt kille, får man säga söt när man är tonåring ;-) en snygg ung man :-)
Kram Sandra

Jenny sa...

Fining!!
Kram Jenny

Villa Ryttarängen sa...

Stilig pojk! Kraaam Pia

hönapöna sa...

så fina bilder... härligt H!

Maria O. sa...

Så fin han är din stora son! Det är inte lätt att hinna med fotoutmaningen men nu är jag på banan igen :)
Kram Maria

åse sa...

Vilken fin kille, och ett fantastiskt fint initiativ med denna fotoutmaning. kram

Home2tiny sa...

Fina bilder på bästa Hampus. Kramisar Tina

Maria sa...

Vilken snygging. En klockren H må jag säga.

Mamma med ambitioner sa...

Vilken fin kille, de ögonen du.
Kram Kristina

Anonym sa...

Vi verkar vara flera som uppmärksammar våra fina H-barn idag!
Fin kille!
Kram Pia

Husbilen Tuzzen sa...

Fin kille!
Kram Helén