söndag 20 oktober 2013

fotoutmaning - T


 
T som i Tvättmaskin :)
 
 




Här har vi listan över alla de som är med på fotoutmaningen A-Ö som pågår hela oktober.
 
Åse,
 Frida,
Alla kanske inte är med varje dag, men ibland.
Och är du intresserad av att vara med i fotoutmaningen så går det jättebra att hoppa in när som helst. HÄR hittar du spelreglerna




Och i min Tvättstuga har jag Tvättmedel i Tildaburkar. Älskar Tilda grejer, men trots det har jag bara de här burkarna som förgyller min tid i tvättstugan :) Burkarna köpte jag på Panduro för ett par år sedan, men tycker fortfarande mycket om dem. Denna regniga dag tillbringar jag mycket Tid här.
 
 
 
Kram kram Malin
 
 
 


12 kommentarer:

Villa Ell sa...

Vad mycket T man kommer på i efterhand ;-) den där tråkmaskinen går varm här hemma lite väl ofta!

Kram Sandra

Dagar av lycka sa...

tråkigt att tvätta men väldigt fina Tildaburkar :)

Kram Anna

Villa Ryttarängen sa...

Tvätta är väl inte det roligaste men bra att det finns maskiner i alla fall. Jättesöta burkar. Borde nog använda täta lock så man slipper fukt i paketen. Kraaam Pia

Pia sa...

Tur att man har de där tvättmaskinerna, skulle inte vilja vara utan den en enda dag :) Men att hålla på med tvätt är ju inte det roligaste man vet. Så fina burkar du har till tvättmedlet!
Ha en mysig söndagskväll!
Kramen

HönaPöna sa...

Flera bra t samlade... och burkarna, jättefina!

Flower of Fame sa...

Fräckt med tvättmaskin. Fina Tilde burkar gillar hennes saker. Kram Pernilla

Anonym sa...

Jättefina burkar! Kan behövas nåt att muntra upp tvätttiden med. Alltid massa tvätt men vilken hiskelig tur att vi har Tvättmaskiner idag. Tänk hur det var förr...
Kram Pia

Melody and M.E sa...

T som i tvättmaskin borde jag ha tänkt på, för den maskinen har gått här hela dagarna den här veckan. Tvättat igenom alla huset textilier och det slutade med att torktumlaren fick nog! Suck...
Kram M.E

Jenny sa...

Tvätta ska jag göra i morgon, passande nog, för då har jag kommit fram till T ;)
Kram Jenny

åse sa...

Vilka fina burkar så söta, här ägnades också dagen åt tvätten och där emellan lite lek med kameran. Ha en fin måndag.Kram

Maria sa...

Vilka bra T! Tänk ett liv utan tvättmaskin. Nog är den en alldeles fantastisk uppfinning - värd ett Nobelpris.

Huset på Backavägen sa...

Haha, det var många T du fick med där. Superfina burkar! Väldigt rolig utmaning ni har gjort tycker jag.
Kram Anki