onsdag 23 oktober 2013

fotoutmaningen - W


I vårt alfabet här hemma så finns absolut W med som en viktig ingrediens.
W som i Wilma! Vår coola lilla solstråle, som börjar bli stor.  
 
 


 
 

Den långa listan är över alla som är med! Jättekul!!!
 
Åse,
 Frida,
Alla kanske inte är med varje dag, men ibland.

 
 
Fotoutmaningen börjar lida mot sitt slut, men än är det några kluriga bokstäver kvar :)
Idag händer väl inget speciellt i mitt liv :) Vissa dagar är bara så. Jag försöka leva lite mer här och nu än vad jag tidigare gjort, men idag blir det bara förberedelse och väntan till imorgon. Då har vi spökfest på jobbet... såå kul! 22 st 4 åringar som klär ut sig och skall busa ihop... kan bara bli lyckat! Men det är först imorgon :)
 
Ha en fin dag!
 
kram kram Malin
 
 


12 kommentarer:

HönaPöna sa...

snygga, snygga bildet... vilket härligt W!

Anonym sa...

W som är en knepig bokstav men för dig var den såklart självklar.
Jättefina bilder på en superfin tjej!
Kram Pia

creandophoto sa...

Underbara Wilma. Hon är så fin och bilderna är kanon! :)

åse sa...

Vilka härliga bilder på din fina tjej. W fint tolkat

Kram Kram

Pia sa...

Vilket superfint W!! Härliga bilder i vanlig ordning här ;) Du är verkligen jätteduktig med kameran.
Ha en finfin dag!
Kramen

Flower of Fame sa...

Oj oj. Jag har ju då x idag på min blogg missade w. Sorry. Får ta W imorgon om det är ok? Kram Pernilla

Husbilen Tuzzen sa...

Så vackra bilder på din fina tjej.
Skönt med en dag utan speciellt mycket inplanerat. Jag hoppas ni får en superrolig fest i morgon.
Kram Helén

Bara Sara sa...

Hon är ljuvlig din Wilma!! Stor, liten, söt och tuff på samma gång! Kram Sara

Edith och Jag sa...

Fina bilder som alltid på W :) Gillar den där plåtbakgrunden!
Kram Maria

ps. Lycka till med spökfesten!

Karin sa...

Då hade du det inte svårt idag när du hade en söt liten W där hemma, ha det fint Karin

Melody and M.E sa...

Misstänkte nog att det skulle bli vackra Wilma idag!
kram M.E

majamyra | tired parents and happy kids lives here sa...

Jättefina bilder på Wilma!
Grymt snygg kameraväska du hittade också såg jag.
/Lisa