fredag 25 oktober 2013

fotoutmaning - Y


Det är en Rosa Fredag igen!!!
Lite ledsamt är det att säga att det är den sista fredagen i oktober.
 
Bokstaven är Y som i Yta
 
 
Ytan på GPS fodralet har en liten ruff känsla

Medan min nyinköpta mjukiskudde från Hemtex är extremt mjuk

Wilmas jacka har en väldigt rosa yta :)

och den här skålen har en kall yta!




Den långa listan är över alla som är med! Jättekul!!!
 
Åse,
 Frida,
Alla kanske inte är med varje dag, men ibland.


 
Idag har jag flängt runt på en massa grejer... sådana där måste grejer, så det skall bli jätteskönt att nu ställa sig i duschen och sen få till frissen lite bättre. Sen åker vi iväg med två väldigt fina människor. Ut och äta lite mat och minst ett glas vin *ler* Barnen får roa sig hemma :) Lyxfredag!
 
 
Fin fredag önskar jag er!
 
Kram kram Malin

11 kommentarer:

HönaPöna sa...

smart Y... tycker halva grejen med den här bokstavsutmaningen är att se hur olika vi tänker kring alla bokstäverna. Och just idag har jag inte tänkt alls, laddar inför imorgon istället. Önskar dej en härlig fredag!

Flower of Fame sa...

Kul att vi tänkte samma Yta fast ändå så olika. Fina ytor du valde. Håller med att det är lite sorgligt att det snart är slut. Är en kul grej och ändå till ren så god sak. Ha en fin kväll Kram Pernilla

Pia sa...

Yta ja, det var vad jag hade tänkt, men Linus fick mig att tänka om ;)
Ha en mysig fredagskväll!
Kramen

Karin sa...

Det var ju bra tänkt med Y, gillar snyggskålen. Perfekta att vispa i tycker jag. HA en skön fredagskväll Karin

Home2tiny sa...

Ha en toppenkväll vännen du är värd det bästa. Kramisar Tina

Channal sa...

Snygg tolkning!

ha en fin kväll! KRAM Anna

Melody and M.E sa...

Måste denna sista Rosa fredag tacka för ert initiativ till fotoutmaningen! Det är verkligen roligt att titta runt och se alla foton och idéer som kläcks varje dag!
Och inte är det för något Ytligt ändamål vi tigger kommentarer, utan för att bli lite pushade att öppna plånboken för ett gott ändamål!
Kram M.E

Cathrine ab imo pectore sa...

Mycket smart y!! Snygga bilder också som vanligt! Ha en fortsatt fin rosa fredag! Kram

Jenny sa...

Fint Y! Jag ligger lite efter, men fick visst till ett till inlägg på samma bokstav, ja ja, så kan det gå ;)
Ha en trevlig helg, kram Jenny

Pia sa...

Tack för din kommentar och javisst är det Varberg, jag bor 10 min därifrån ;)
Kramen

majamyra | tired parents and happy kids lives here sa...

Härliga rosa prylar!
/Lisa