måndag 7 oktober 2013

fotoutmaning - G



G som i den vackra färgen Grön!
 


 
 
Jag gillar verkligen alla färger, men färgen grön känns extra behaglig tycker jag. Trots det finns det inget!!! grönt hemma hos oss. Men många av mina bilder har inslag av grönt... så i min mobilen pyntas det med grönt. Där passar grönt med en ensam droppe fint *ler*
 
 
Insamlingen till Rosa Bandet kampanjen fortsätter!
Fler bidrag hittar du hos alla de här fina bloggarna:  
Åse,
 Frida,
Alla kanske inte är med varje dag, men ibland.
Och är du intresserad av att vara med i fotoutmaningen så går det jättebra att hoppa in när som helst. HÄR hittar du spelreglerna.
Det är måndag,  ny vecka önskar att den får en riktigt fin start för er!
kram kram Malin

Kom till min hemsida HÄR


17 kommentarer:

Home2tiny sa...

Grönt är skönt o med en droppe blir det en mycket vacker bild. Kramisar Tina

Melody and M.E sa...

Vacker bild och jag vet att du älskar fotografera droppar!
Önskar dig en riktigt bra vecka!
M.E

Dagar av lycka sa...

Mycket snyggt med grönt, jag håller med dig. Fast vi har inget grönt här hemma heller. Konstigt det där...

Ha en fin dag!

Kram Anna

Pia sa...

Grönt är så härligt, friskt på nåt vis. Superfina bilder som vanligt här ;)
Hoppas du får en fin måndag!
Kram

Husbilen Tuzzen sa...

Grönt inger sådan lugn. En härlig färg!
Kram Helén

åse sa...

Gröna sköna bilder och dina vatten bilder är bara så ljuvliga. Kram

Ninelin sa...

Grönt är skönt ;-)

Precis vad det är utanför mitt fönster. . .

Kram N

Ananas sa...

Tjusig bild! Sitter just och funderar på vad jag ska fota idag :)

Anonym sa...

Wow...Underbar vackra foto på Grönt/Annmi

Anonym sa...

Fantastiskt fina bilder!
Gillar också grönt och har faktiskt en del gröna inslag i inredningen hemma. Dock är det dåligt med grönt i garderoben.
Kram Pia
ps, har ju min fina Gröna Gryta på G idag!

Tatjanis sa...

Vackert och snudd på magiskt.

Jag vill gärna vara med och undrar om det finns någon möjlighet att få bloggen med på lisan över dem som är med..?

Tjingelivippen :)

/Tatjanis

Flower of Fame sa...

Älskar också färgen grönt. Jättefina bilder. Kram Pernilla

HönaPöna sa...

Härlig bild... Gideon älskar grönt så på hans rum är det gröna toner som gäller. Grönt är ju skönt!

Maria sa...

Åhh vilka härliga bilder! Grönt är verkligen skönt! Hos mig är det mera gult idag. En riktigt kul utmaning och det är så himla roligt att se allas bilder!

Bara Sara sa...

Grönt är skönt och du fotar fantastiskt vackra närbilder! Kram Sara

Jenny sa...

Jag gillar också grönt... Men har mer av den "gråa" färgen, bilder kommer i morgon :)
Kram Jenny

frk. Frida Fortissima sa...

Så vackert med droppen på det gröna bladet! Jag tycker mycket om grönt, det är en glad och samtidigt lugn färg tycker jag. Jag klär ofta min unge i den:)
Själv är jag glad över att äntligen kunna vara med i utmaningen "på riktigt." Eftersom jag bara bloggar på måndagar har jag ju fått vänta ett slag.
Kram
Kram!