söndag 13 oktober 2013

fotoutmaning - m


M som i Morrhår
 
 


Och listan över bloggare som vill vara med i utmaningen blir allt längre och det är så fantastiskt kul!
 
Åse,
 Frida,
Alla kanske inte är med varje dag, men ibland.
Och är du intresserad av att vara med i fotoutmaningen så går det jättebra att hoppa in när som helst. HÄR hittar du spelreglerna


Kanske inte lika mycket morrhår som gap, men han är min myskille och jag gillar hans gäsp :)
 
 
                                    
Tips!
 SMS:a ROSA till 72988 för att skänka 50 kr till insamlingen. Om du skriver in ditt namn efter insamlingens idnummer kommer det att synas på gåvan.
 
 
 
 
kram kram Malin
 
Kom till min hemsida  HÄR  
 


14 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Så söt kisse. Fint med morrhår som M. Kram Pernilla

Villa Ryttarängen sa...

Härliga bilder på mysig katt. Ha en bra söndag! Kraaam Pia

Home2tiny sa...

Mjauuu, sötaste lilla kissen. Kramisar Tina

Melody and M.E sa...

Helt fantastiska foton som vanligt hos dig! Jag blir Mållös! Kram M.E

Unknown sa...

Jag vill med ha en sån myskille!
Översta bilden är kanon.
Kram
//bara anna

Channal sa...

Ha vilka underbara bilder... jag spinner... Mjaoo!

Fin söndag till dig KRAM Anna

HönaPöna sa...

haha... vilka härliga bilder, helt underbart ju! Det var ett klurigt M du fick till! :-)
Ha en härlig söndag, kram...

Husbilen Tuzzen sa...

Vilket fint M. Söt kisse!
Kram Helén

Ninelin sa...

Vilka bilder!

Schysst jäsp ;-)

Håller på och funderar på vad jag ska ta fram för bild till att fylla en stor tom vägg. . .

Kram N

Maria O. sa...

Vilka häftiga bilder Malin! Du är så duktigt med kameran du.
Söndagskramar till dig!
Maria

svart vitt och rött sa...

Wow vad duktig du är på att fotografera! OMG!!! Ha en go (foto)söndag :-)

Pia sa...

Helt underbara bilder på en riktig goding ;) Vad kul att så många har hängt på för den goda saken!!!!!
Ha en riktigt härlig söndag.
Kramen

Dagar av lycka sa...

Men himmel vilken sötnos! Härliga bilder!

Kramkram

Maria sa...

Härliga hår! Våran Kattprins har väldigt stubbiga morrhår sedan storasyster varit i farten med saxen.. Tur han älskar henne i alla fall.