lördag 19 oktober 2013

fotoutmaningen - S

 
S som i SvartVit
 
 
 
Här har vi listan över alla de som är med på fotoutmaningen A-Ö som pågår hela oktober.
 
Åse,
 Frida,
Alla kanske inte är med varje dag, men ibland.
Och är du intresserad av att vara med i fotoutmaningen så går det jättebra att hoppa in när som helst. HÄR hittar du spelreglerna
 
 
Jag vet inte vad det är med mig och svartvit. Jag tycker det är sååå snyggt när jag ser andras bilder, men när jag skall göra mina egna så är det få jag tycker passar i just svartvit. Den är modellen klär i allt! Sofie var en av modellerna i Benny Ottossons kurs som jag var på för en tid sedan. Vi får se om det blir några svartvita bilder utav den skörd av bilder jag kom hem med idag *ler*. Två familjeporträtt på samma dag gör mig nu lite trött och sonen önskar se TinTin tillsammans, så det får det bli.
 
kram kram Malin
 
 
 


8 kommentarer:

Husbilen Tuzzen sa...

Vilken vacker modell. Tankarna går tillbaka till 30-tal, helst med den svart/vita looken. Superfint!
Kram Helén

Maria O. sa...

Vackra bilder på en vacker modell! Förstår att du är trött efter två familjefotograferingar på samma dag. Själv håller jag tummarna hårt för att vädergudarna ska vara på min sida i morgon när jag har en fin familj att fånga på bild.
Kram Maria

Mirre sa...

Ohh så fina bilder på henne, bilder och sminkning får mig att tänka på 50-60 talet, bra jobbat

Hemma på Sjuan sa...

Superfina bilder! Jag tycker du har fått till de jättebra, de svartvita fotona! Kram Suss

Cathrine ab imo pectore sa...

Så fin modell och vackra svartvita bilder!! Du är suverän med kameran!
Kram!!
Ps Lägg gärna till mig i listan över oktoberutmaningen :-)

majamyra | tired parents and happy kids lives here sa...

Vackert! Otroligt vackert till och med :)
Jag tycker bilden blev lite sepiatonad, och det är ju snyggt det med, och passar till dessa porträtt tycker jag.
/Lisa

Villa Frejas bokblogg sa...

Vilka vackra svartvita bilder! Kram.

Johanna | Tillvaron.se sa...

Ja, det är svårt med svartvitt. Men jättefina bilder tycker jag!