tisdag 22 oktober 2013

fotoutmaning - V



V som i Väska
 
Då jag är ute på fotojobb kan jag inte tänka mig en bättre väska än min ryggsäck.  Där får jag i allt jag behöver och kan lätt ha den på ryggen om vi behöver gå iväg en sväng under fotograferingen. Men när jag är på stan och vill ha kameran med mig, vill jag helt inte skylta med att den finns där. Så min jakt på en fotoVäska som inte ser ut som en fotoväska, ledde mig till den här (se nedan) inköpt  HÄR  :) Trivs jättebra med den :). Ni som följt med ett tag vet att jag trånade efter en annan, mörkbrun... men slutpris med frakt var över tre tusen, så det fick vara för min del :/
 
 
 
 
 
 
 
Ramlade också över den här...och kunde inte låta bli :)
 

 
 
 
Några sidor med snygga väskor är :
  
 
Idag väntar en jobbdag, först förskolan, sen lite träning för att fortsätta med fotojobbet hemma. Lyckliga jag!
 
 kram kram Malin
 
 
 
 
 
 
 







10 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Vilka fina väskor du fotat. Toppen snygg den första. Kraaam Pia

Anonym sa...

Fina väskor båda två!
Kram Pia

HönaPöna sa...

å, supersnygga! Nåt sånt där skulle jag vilja ha, kanske kan bli en julklapp! :-)

Flower of Fame sa...

Så fina. Gillar den röda riktigt fräck. Kram Pernilla

Melody and M.E sa...

Väskor kan man väl aldrig få för många av eller...
Gillar också den röda, riktigt fräck även om jag nog inte skulle välja den åt mig själv!
Kram M.E

Villa Ell sa...

Hjälp så fort oktober gick! Toppen att ha en snygg väska t kameran!

Kram Sandra

Home2tiny sa...

Vill också ha en ny, snygg fotoväska, tack för tipsen vännen. Kramisar Tina

Maria sa...

Ah väskor! man kan inte ha för många. De här två var ju riktiga gobitar!

Johanna | Tillvaron.se sa...

Ja det är ett gissel det där med väskor och kameran. Blir sällan bra när man ska "ut på stan" för då är den liksom alltid i vägen i väskan. Så bra jobbat att du hittat rätt :)

Husbilen Tuzzen sa...

Snygg väska till kameran. För traditionella kameraväskor är ju inget man så gärna skyltar med.
Kram Helén