fredag 18 oktober 2013

fotoutmaning - R


R som i Röd.
 

Röd är en färg jag sällan använder på varken kläder eller inredning...ja, förutom på jul då faktiskt Tomten är välkommen in *ler* Då jag en dag tog mig en promenad i trädgården och fick se de här vackra röda bladen blev jag lite kär :)
 


Här har vi listan över alla de som är med på fotoutmaningen A-Ö som pågår hela oktober.
 
Åse,
 Frida,
Alla kanske inte är med varje dag, men ibland.
Och är du intresserad av att vara med i fotoutmaningen så går det jättebra att hoppa in när som helst. HÄR hittar du spelreglerna


 
Det korta skärpedjupet ger en skön dimeffekt. Bländare 2,8 har jag här.

Det har varit en ganska händelsefylld tid ända sedan semesterns början och idag känner jag lite att batteriet behöver laddas. Så nu, mitt på dagen sätter jag mig med en kopp te och ser på ett avsnitt Project Runway, då brukar kreativiteten komma igång igen :)

kram kram Malin


 
 
 
 
 
 
 





10 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Nej, röd verkar inte vara någons favoritfärg direkt. Förutom min då. Eller kanske inte favorit men jag klär mig gärna i rött. :)

Och magiska närbilder du bjuder på. Som alltid!

Anonym sa...

Wow...Fantastiskt vackra Foto <3
Ha en underbar Fredag!

Home2tiny sa...

Magiska bilder. Ha en mysig fredag vännen. Kramisar Tina

LillaMy sa...

Coola bilder du fått till där. Det blev en så´n där wowkänsla när man såg första bilden:) / Kram LillaMy!

HönaPöna sa...

underbara bilder... min man väljer gärna rött, men jag, ja jag håller mej mest till den färg jag bloggar om idag. Kankse inte så svårgissat precis?!
Ha en härlig fredag, och hoppas batterierna blir ordentligt laddade nu!

Husbilen Tuzzen sa...

Men oj så vackert!
Röd är något jag använder ganska ofta. Det finns ju flera varianter av rött. Varmt och gosigt.
Önskar dig en skön helg!
Kram Helén

Pia sa...

Så läckra bilder! Det får jag ut och testa :)
Ha en härlig helg!!
Kramen

Flower of Fame sa...

Så fina röda toner i bilderna. Ha en fin fredag Kram Pernilla

majamyra | tired parents and happy kids lives here sa...

Snyggt!
Trevlig fredag!

Jenny sa...

Vackra bilder!
Hoppas du hittade energi, kram Jenny