onsdag 30 oktober 2013

Wow! Bra jobbat!!

 
 
Toppen!!!
 
 
Jag har räknat samman kommentarerna under fotoutmaningen A-Ö!
 
 
 

 
 
...och jag får det till hela 596kr!
 
Detta kommer jag såklart snarast betala in på Cancerfondens konto.
 
Det har varit fantastiskt roligt att klura på bokstäver tillsammans med er och ännu roligare är
det att vi många gånger tänkt väldigt olika. Att jag och Sara ger en krona per kommentar och
 två på fredagar är inget vi ställer som krav på de som varit med, vilket jag hoppas alla vet.
Men jag vet att några av er hängde med på den grejen och att några andra räknar på fredagarna.
OM ni vill får ni gärna berätta i kommentarsfältet. Det hade ju varit lite kul att se hur mycket
vår lilla utmaning gav tillsammans :) Men som sagt, högst frivilligt!
 
Idag är det hemma med en dotter som har ont i halsen, men som lyckligtvis är bättre idag
än igår.  Det är bara att hålla tummarna att det fortsätter åt det hållet :)
 
 
kram kram Malin  
 
 
 
 


16 kommentarer:

Anonym sa...

Wow -Fantastiskt <3
/Kram

åse sa...

Härligt, en fantastiskt fin utmaning så heja er som fixat den. Krya på dottern. Kram

Villa Ell sa...

Det har varit jätteroligt, kul att klura bosktäver!!!
703 kr från mig!

Hoppas dottern mår bättre

Kram Sandra

Home2tiny sa...

Ett fantastiskt initiativ av dig o Sara. Mina fyra rosa fredagar innebar 260 kr men jag avrundar uppåt så 300 kronor kommer sättas in på cancerfonden. Krya på dig kramisar till Wilma. Tina

HönaPöna sa...

Härligt...!
Hoppas hon kryar på sej snart, själv ligger jag i feber och halsont, sådär kul... :-(

Anonym sa...

Wow! Säger jag också!! Fy farao vad vi har varit bra allihopa!
Jag körde på samma som dig och Sara och jag fick ihop 295,- men jag rundar uppåt så 300,- sätter jag in till Cancerfonden.
Tack och Kram

Flower of Fame sa...

Så kul att det har blivit så mycket insamlat. Jag fick ihop 173kr och rundar upp till 200kr. Hoppas din dotter snart blir frisk. Så fräcka bilder på pengen. Kram Pernilla

Malin -Stjärnflocka sa...

Bra jobbat av dig! :)
och som vanligt häftiga bilder!
Ha en fin kväll!
Kram Malin

Husbilen Tuzzen sa...

Visst är det fantastiskt! 322 kr kommer från alla min kommenterare :-)
Och du vann min tävling :-) Kika på min blogg...
Kram Helén

Pia sa...

Det har varit såå roligt att hänga på detta :) Jag har satt in 300 kr och 100 kr till barncancerfonden.
Hoppas dottern mår bättre!!
Kramen

Melody and M.E sa...

Hos oss har det kommenterats för 809 kr och beloppet kommer rundas av uppåt!
Så bra utmaning! Tack igen!
Kram M.E

Johanna | Tillvaron.se sa...

Bra jobbat. Och tack för utmaningen. Missade väl nästa hälften i början, men kul var det när jag väl kom på det hela :) Så tack!

Jag vet inte vad jag lovat riktigt, men för att inte riskera att lova och inte fullfölja ska jag räkna lite kommentarer hos mig också och se till så det blir några kronor mer till cancerfonden!

Kram

Cathrine ab imo pectore sa...

Bra jobbat!! Superhärlig utmaning och fantastiska resultat i rosa oktober! Jag kom ju in sent i utmaningen och började först på bokstaven G och fick 135kr! Jag dubblar det då jag missade början och sätter in 270 med avrundning till 300kr! Detta sätter jag in 150 till Barncancerfonden och 150 till Cancerfonden.
Tack för att jag fick vara med! Kram

Dagar av lycka sa...

Härligt! Jag hamnade på 383 kronor men kommer att avrunda det upp till 500 kronor!

Kram Anna

TIDSOPTIMISTEN sa...

Underbart initiativ, tyvärr fuskade jag lite med mitt uppdrag och var inte med alla dagar så det blev bara ynka 180:- men jag rundar såklart upp till 500:- ;)

Puss och kram
Ullis

majamyra | tired parents and happy kids lives here sa...

Jättebra ju!
/Lisa